2017-12-14 09:27

Kokios nuolaidos labiausiai tinka skirtingoms produktų grupėms

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvoje akcijų dairomasi intensyviai ir dažnai – antrąjį šių metų ketvirtį prekių su nuolaidomis pardavimai sudarė net 41%. Tačiau ekspertai pabrėžia, kad skirtingoms prekių kategorijoms derėtų rinktis skirtingus nuolaidų tipus.

Neseniai Vokietijoje atliktas tyrimas, kuriuo buvo analizuojama, kaip akcijos ir nuolaidos veikia mūsų supratimą apie produkto kokybę, priklausomai nuo kategorijos, rodo, kad skirtingiems segmentams derėtų rinktis skirtingas nuolaidų grupes.

Tyrėjai analizavo tris produktų grupes: kasdienio vartojimo prekes (pvz., pieno produktai, sūris), kurios parduotuvių lentynose gali būti ganėtinai trumpai, apie savaitę, taip pat supakuotus produktus, kurių galiojimo laikas yra nuo keliolikos savaičių iki keleto mėnesių (pvz., traškučiai, sausainiai, gaivieji gėrimai, sultys). Trečia analizuota prekių kategorija buvo asmeninės higienos prekės (pavyzdžiui, šampūnai, skalbikliai ir pan.), kurie lentynose gali būti iki kelerių metų.

52795
130817
52791