„Norfa“ rekordinę vasarą fiksuoja ne tik apyvarta, bet ir prekių svoriu

Itin karšta vasara Norfai šiemet atsispindėjo ne tik išaugusioje apyvartoje, bet ir itin padidėjusiuose pervežamos ir parduodamos produkcijos kiekiuose. Pasak bendrovės atstovų, vasaros rezultatams įtaką daro vienas iš stiprių Norfos privalumų didelis parduotuvių skaičius regionuose, į kuriuos šiltuoju sezonu suvažiuoja vis daugiau lietuvių.
Vasarą mūsų rezultatai visada yra geresni nei rudens ar net žiemos mėnesiais, bet ši liepa buvo rekordinė, kol kas fiksuota didžiausia apyvarta. Nors Vilniuje pirkėjų vasarą sumažėja, mūsų privalumas regionai. Pavyzdžiui, Kretingoje pardavimai liepą, palyginti su ankstyvu pavasariu ar žiemą, paaugo kone 50%. Bet ir toliau nuo kurortų, kituose miesteliuose pardavimai augo, sako Dainius Dundulis, UAB Rivona generalinis direktorius ir UAB Norfos mažmena valdybos pirmininkas.
Daugiau ir darbų
Pasak vadovo, karščiausio mėnesio liepos apyvarta siekė apie 52,5 mln. Eur ir tai yra maždaug 20% daugiau nei Norfa fiksuoja įprastais pavasario ar rudens mėnesiais. Tačiau vasaros apyvartos šuolis tuo pačiu reiškia ir gerokai daugiau išlaidų bei darbo.
Dėl stichinių karščių parduotuvėse rekordiškai išaugo elektros energijos sunaudojimas patalpų kondicionavimui ir prekių šaldymui. O skaičiuojant išvežamų prekių kiekį, kuris parodo, kiek komandai padidėja prekių skirstymo, logistikos, išdėliojimo prekybos salėse darbo, visų pervežtų prekių bendras svoris vasarą buvo maždaug 30% didesnis nei kitais mėnesiais.
Liepą į Norfos parduotuves paskirstyta ir išvežta iš viso apie 26.000 t prekių, tuo tarpu įprastais mėnesiais rudenį ar pavasarį prekių svoris siekia apie 20.000-21.000 t. Palyginimui, skaičiuojant vidutinį sunkvežimių vežamą svorį, galima įvertinti, kad liepą į Norfos parduotuves visoje Lietuvoje buvo išvežta 1625 sunkvežimiai įvairių prekių ir tai yra 375 sunkvežimiais daugiau nei įprastais pavasario ar rudens mėnesiais.
Sezono paklausa
Net ir gruodį, prieš didžiąsias šventes, nors pardavimai išauga, tačiau pervežamas prekių svoris būna gerokai mažesnis, siekia tik apie 22.000 t. Tai reiškia, kad ir darbų prasme gruodžio mėnuo būna šiek tiek lengvesnis. Taip yra todėl, kad sezoninės prekės skiriasi. Vasarą labai išauga sąlyginai didesnio svorio prekių vandens, kitų gėrimų, vaisų ir daržovių poreikis, statistika dalinasi D. Dundulis.
Pasak jo, šią vasarą Norfos parduotuvių tinkle toliau stipriai augo ir jau pagaminto maisto, kulinarijos gaminių paklausa. Tiesa, tai lėmė, ne tik su po Lietuvą keliaujančių lietuvių įpročiai, bet ir tai, kad naujose bei rekonstruojamose parduotuvėse nuo praėjusių metų gausiau įrengiami kulinariniai cechai, kuriuos mažesnių miestų pirkėjai priėmė labai palankiai.
Kulinariniuose cechuose gaminami daržovių, žuvies, mėsos, miltiniai gaminiai, o vietoje pagamintų gaminių asortimentas kur kas platesnis, nei pasiekdavęs parduotuves iš bendrovės kulinarinio padalinio, esančio Kėdainiuose.
VŽ jau rašė, kad UAB Norfos mažmena pardavimų pajamos 2020-aisiais, palyginti su 2019 m., padidėjo 10,6% ir siekė 559,1 mln. Eur. Per šiuos metus Norfa suplanavo atidaryti arba renovuoti iš viso apie dešimt prekybos centrų, tam numatytos investicijos siekia apie 15 mln. Eur. Šiuo metu Lietuvoje veikia 152 Norfos parduotuvės.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti