2022-01-10 15:52

Košę užvirė „Pepco“ – dabar į regionus plėstis bando ir kiti, tik NT nuomai trūksta

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dėl įvairių priežasčių į regionus nusitaikiusių prekybos tinklų situacija nedžiugina – dažniausiai rasti tinkamų patalpų sudėtinga. Tačiau plėtrai įsibėgėjus, smulkesnio prekybos nekilnojamojo turto (NT) potencialas esą galėtų būti visai nemenkas. Visgi NT valdytojas sako, kad ne viskas regionuose taip paprasta.

Prieš kelerius metus drąsiai į Lietuvą žengęs Vidurio ir Rytų Europos regione veikiantis žemų kainų tinklas „Pepco“ savo plėtrai pasirinko ne didžiuosius prekybos centrus ir miestus, o nusprendė parduotuves atidaryti kuo daugiau tam tikro dydžio šalies miestų.

Ernestas Adomaitis, NT paslaugų bendrovės „Real Game“ partneris, sako, kad sėkmingai besiplėsdamas tinklas „užvirė košę“ – paskatino ir kitus tinklinius prekybininkus drąsiau kurtis regionuose, suformuoti tam tikrus apsipirkimo taškus.

52795
130817
52791