Košę užvirė „Pepco“ – dabar į regionus plėstis bando ir kiti, tik NT nuomai trūksta
Prieš kelerius metus drąsiai į Lietuvą žengęs Vidurio ir Rytų Europos regione veikiantis žemų kainų tinklas „Pepco“ savo plėtrai pasirinko ne didžiuosius prekybos centrus ir miestus, o nusprendė parduotuves atidaryti kuo daugiau tam tikro dydžio šalies miestų.
Ernestas Adomaitis, NT paslaugų bendrovės „Real Game“ partneris, sako, kad sėkmingai besiplėsdamas tinklas „užvirė košę“ – paskatino ir kitus tinklinius prekybininkus drąsiau kurtis regionuose, suformuoti tam tikrus apsipirkimo taškus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai