Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

12
  • 2025-06-30T10:54:29+03:00

    Grąžinkite sostinę į Kauną kaip minimum 2 didelės problemos atkris : Vilniaus m. aerouosto plėtra ir Rail Baltic vėžė jungianti Baltijos šalių sostines su Vakarų Europa.

  • 2025-06-30T11:59:36+03:00

    Tas bandymas "prijungti" Vilnių prie Rail Baltica užvilkino viso projekto pradžią, kas galų gale išbrangino visą projektą kartais. Gal baigiam svaigti ir susikoncentruojam į pagrindinį projektą, o kai jis bus baigtas, galėsim pasvajoti ir apie Vilniaus bei Klaipėdos (kas mano supratimu netgi svarbiau nei Vilnius) prijungimą prie Rail Baltica

    • 2025-06-30T13:27:25+03:00

      Būtent. Nuvažiuosim iki to Kauno.

  • 2025-06-30T13:29:43+03:00

    Gynybai pinigų nėra, tad šekit mokesčių reformą, bet stadionui ar šitai atšakai - atsiras visada.

    • 2025-07-03T13:17:53+03:00

      geležinkelių infrastruktūra svarbi gynybos dalis, jei ką.

  • 2025-06-30T14:28:22+03:00

    Nejungiant Vilniaus, kažin ar mums iš viso reikia to geležinkelio? Ar neturėtų tada LV/EE už dalį jo ir sumokėti tada - čia tada realiai yra jų jungtis su ES per mūsų teritoriją ir už mūsų pinigus…

    • 2025-06-30T15:42:32+03:00

      tikrai taip, mažai naudos pačiai Lietuvai iš tokio projekto, kuris tik pagreitina 'pervažiavimą' per mūsų šalį į/iš Vakarų Europą. O dabar dar nei mūsų sostinė, nei uostas nebus prijungti, tuo tarpu LV, EST - bus. Mes neturėsime pranašumo.

    • 2025-06-30T17:49:21+03:00

      Jei sektumėte projekto įgyvendinimą, tai žinotumėte, kad pradiniame etape Ryga (uostas ir sostinė) netgi nebus prijungta prie Rail Baltica (laikinoji Rygos stotis bus kažkur ties Salaspiliu, o tas laikinumas gali ir "užstęsti" dešimtmečiais). Estai irgi šą vėžę pirmiausia nori naudoti susisiekimui Talinas - Piarnu. Lietuvoje nelabai yra ką vežti iš geležinkeliu iš Vilniaus (nėra ten tiek gamybos, BY irgi užsidarė). Kaunas ir Klaipėda šiuo metu yra daug aktualiau (Palemone yra terminalas su abiejų vėžių prieiga, o Klaipėdoje yra uostas)

    • 2025-06-30T19:18:24+03:00

      Vara be.zda kad progreso nereik tik krymo tilto reik

    • 2025-06-30T19:23:38+03:00

      Vilniuje yra turtingiausi visame regione keleiviai. Be to, jei būtų vėžė iki Vilniaus, jūsų argumentas kad Palemone yra dviejų vėžių terminalas irgi dingtų, nes Vilniuje irgi toks atsirastų. Čia nesnekant apie tai, kad per Vilnių o ne per Kauną eina rytų-vakarų pervežimo arterija. Vilnius-Daugpilis-Pskovas/Peterburgas ir Vilnius-Minskas. Ką jūs ketinate vežti į ir iš Talino?

    • 2025-06-30T22:27:17+03:00

      Kokiame regione? Baltijos? Jeigu žiūrėsime pagal gyventojų skaičių („per capita“), statistinis Talinas yra turtingesnis. Jei kalbėsime apie bendrus (suminius) ekonominius rodiklius, tuomet Vilniaus apskritis (ne miestas) generuoja šiek tiek daugiau, tačiau yra artimas Rygai. Visgi, jei pažvelgsime į projekto šaknis, tai Suomija su vienu Helsinkiu kartais pralenkia visas Baltijos šalių sostines kartu su Kaunu. Beje, Kaunas, tiek pagal gyvenimo lygį, tiek pagal regiono ekonominį augimą ir gyventojų mobilumą, okius turizmo gausą, vis labiau vejasi Vilnių. Todėl Kauno ir Vilniaus jungties tvarkymas yra būtinas, tačiau tai jokiu būdu neturėtų būti šio projekto prioritetas. Tenka sutikti su anksčiau komentavusiais – dėl beprasmių diskusijų apie Vilnių projektas ir įstrigo (o vietinė linija seniai galejo būti sutvarkyta).

  • 2025-06-30T22:20:47+03:00

    Buvo užkampis ir liks užkampis.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791