Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

16
  • 2025-04-19T18:25:37+03:00

    Kuo tie gravel tokie patrauklūs? Pvz lyginant su fitness at hibridiniu?

    • 2025-04-19T18:56:02+03:00

      Žmones nori naujoviu, paskui atsikanda

    • 2025-04-19T21:00:58+03:00

      Gravel, tai skaityk plentinis kuris daro viską; miškai, žvyrkeliai, plentas, miestas, kėlionės, tereikia padangas pagal užduotį pakeisti.

    • 2025-04-19T21:10:23+03:00

      Bet taip vadinamas hibridas irgi viską daro.

    • 2025-04-20T10:11:01+03:00

      Gravel "arčiau" plentinio negu hibridas

    • 2025-04-20T11:55:07+03:00

      Taip, bet hibridas galbūt geriau kažkurią iš likusių disciplinų geriau atlieka nei gravel? Tai tas ant to

    • 2025-04-20T12:31:57+03:00

      Paskirtys skirtingos. Gravelis labiau skirtas sportui/rekreacijai, hibridas daugiau transportui su galimybe kartais ir poilsiui pasivažinėti. Olandiški miesto dviračiai tik susisiekimui, nes poilsiui važinėtis nepatogu.

    • 2025-04-20T13:38:05+03:00

      dabar pas mus užėjo jų mada, gal žmonės jų pirkimą susieja su tuo, kad važiuos į ilgas keliones įvairiomis dangomis ar šiaip nori turėt universalesnį dviratį? ir sunku tai vadinti naujiena, nes graveliai ir CX dviračiai buvo ir prieš 5 ir 15 metų :) Jei turi hibrida ar fitness'a turbut nėra ko sukti galvos, nebent ant jų sedėsena bus kita, mažiau tinkama ilgoms kelionėms, kaip ant gravelio ar plentinio.

    • 2025-04-20T15:57:03+03:00

      O kuo hibridas (ar fitness) ne sportui ir rekreacijai? Atmetus plentini važiavimą, nors ir ten visai ok, nebent nori greičiui kekti

    • 2025-04-21T09:49:33+03:00

      Greitis, svoris, dėl kurio daugiau ar mažiau pavargsti mindamas ilgesnius atstumus.

  • 2025-04-19T21:08:28+03:00

    Noriu bet baidausi elwktrinio. Kokį cube kathmandu vis pažiūriu. Bet jei per 50 metų neprieikė, tai gal tik dar vienas bereikšmis noras, kurii tenkinti neverta?

    • 2025-04-19T21:20:20+03:00

      Tia čia nebent kaip transporto priemone naudot. Malonumo važinėjimui tai naudingiau sportuoti paprastu

    • 2025-04-19T23:59:46+03:00

      Na kaip kam. Praita sezona tutejau kelio traumą. Su paprastu per didelis krūvis. Su elektra į dieną 50km juokų darbas. Kol minu kelio neskauda. Per žiemą nemyniau pradėjo vel skaudėti. Tik atsisedau šiemet minti. Skausmai dingo.

    • 2025-04-20T05:52:23+03:00

      Nr1 vienas malonumas - pėsąiųjų žygiai, lindimas į pelkes, kuprinė. Dviratis ne sportui, o žygio pobūdžiui keisti., jis būtų apkrautas daiktais.

    • 2025-04-20T09:05:50+03:00

      Ačiū už gera idėja. Ir aš turiu kelio trauma, laukiu kol apgis. Jei nepavyks minti su paprastu, bandysiu su elektriniu.

    • 2025-04-20T11:53:54+03:00

      Tai vis tiek lieka mano mintis, nes žygis irgi sportas, mankštini ir yvirtini raumenis ir TT. Si paprastų dviračių žygyje taip pat mankštintum raumenis. O su elektriniu jau mažiau mankštos igautum. Tai nebent norėtum toliau nuvažiuoti (pvz su paprastu jėgų pakaktų X km, su elektriniu X+y km)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791