Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kuo tie gravel tokie patrauklūs? Pvz lyginant su fitness at hibridiniu?
Žmones nori naujoviu, paskui atsikanda
Gravel, tai skaityk plentinis kuris daro viską; miškai, žvyrkeliai, plentas, miestas, kėlionės, tereikia padangas pagal užduotį pakeisti.
Bet taip vadinamas hibridas irgi viską daro.
Gravel "arčiau" plentinio negu hibridas
Taip, bet hibridas galbūt geriau kažkurią iš likusių disciplinų geriau atlieka nei gravel? Tai tas ant to
Paskirtys skirtingos. Gravelis labiau skirtas sportui/rekreacijai, hibridas daugiau transportui su galimybe kartais ir poilsiui pasivažinėti. Olandiški miesto dviračiai tik susisiekimui, nes poilsiui važinėtis nepatogu.
dabar pas mus užėjo jų mada, gal žmonės jų pirkimą susieja su tuo, kad važiuos į ilgas keliones įvairiomis dangomis ar šiaip nori turėt universalesnį dviratį? ir sunku tai vadinti naujiena, nes graveliai ir CX dviračiai buvo ir prieš 5 ir 15 metų :) Jei turi hibrida ar fitness'a turbut nėra ko sukti galvos, nebent ant jų sedėsena bus kita, mažiau tinkama ilgoms kelionėms, kaip ant gravelio ar plentinio.
O kuo hibridas (ar fitness) ne sportui ir rekreacijai? Atmetus plentini važiavimą, nors ir ten visai ok, nebent nori greičiui kekti
Greitis, svoris, dėl kurio daugiau ar mažiau pavargsti mindamas ilgesnius atstumus.
Noriu bet baidausi elwktrinio. Kokį cube kathmandu vis pažiūriu. Bet jei per 50 metų neprieikė, tai gal tik dar vienas bereikšmis noras, kurii tenkinti neverta?
Tia čia nebent kaip transporto priemone naudot. Malonumo važinėjimui tai naudingiau sportuoti paprastu
Na kaip kam. Praita sezona tutejau kelio traumą. Su paprastu per didelis krūvis. Su elektra į dieną 50km juokų darbas. Kol minu kelio neskauda. Per žiemą nemyniau pradėjo vel skaudėti. Tik atsisedau šiemet minti. Skausmai dingo.
Nr1 vienas malonumas - pėsąiųjų žygiai, lindimas į pelkes, kuprinė. Dviratis ne sportui, o žygio pobūdžiui keisti., jis būtų apkrautas daiktais.
Ačiū už gera idėja. Ir aš turiu kelio trauma, laukiu kol apgis. Jei nepavyks minti su paprastu, bandysiu su elektriniu.
Tai vis tiek lieka mano mintis, nes žygis irgi sportas, mankštini ir yvirtini raumenis ir TT. Si paprastų dviračių žygyje taip pat mankštintum raumenis. O su elektriniu jau mažiau mankštos igautum. Tai nebent norėtum toliau nuvažiuoti (pvz su paprastu jėgų pakaktų X km, su elektriniu X+y km)