2024-12-18 15:04

Ekologinė revoliucija plaka automobilių kainų ir kvotų kokteilį

Apie automobilių parko atnaujinimą galvojantys asmenys jau dabar turėtų įvertinti papildomus niuansus, susijusius su naujais taršos reikalavimais

Gamintojų atstovai nuo 2025-ųjų turės reikšmingai didinti parduodamų elektromobilių ir įkraunamų hibridų dalį, o taršiųjų modelių kainos gali būti keliamos, mažinant jų patrauklumą. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Gamintojų atstovai nuo 2025-ųjų turės reikšmingai didinti parduodamų elektromobilių ir įkraunamų hibridų dalį, o taršiųjų modelių kainos gali būti keliamos, mažinant jų patrauklumą. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Automobilių pramonė ir jos prekybos tinklai derinasi prie ES diktuojamo reikalavimo mažinti CO2 taršą. Nuo 2025-ųjų sugriežtinus šiuos reikalavimus, automobilių pardavėjai privalės reikšmingai didinti elektrifikuotų modelių pardavimus, imdamiesi įvairių rinkodaros priemonių, įskaitant ribojimą kvotomis ar reikšmingais kainų pokyčiais.

Europos Komisijai (EK) kelis mėnesius sistemingai atmetant automobilių pramonės lobistų pastangas atidėti griežtinamus lengvųjų automobilių taršos reikalavimus arba bent švelninti skaičiavimo metodiką, nuo Naujųjų metų gamintojai koreguos savo pardavimų strategiją, produktų pasiūlą ir kainodarą.

VŽ kalbinti automobilių importuotojai Baltijos šalyse ir Rytų Europoje tvirtina, kad šis perėjimas atneš pokyčių, bet jis nebūtinai bus dramatiškas. Tuo metu mažmenininkai – autorizuoti atstovai neoficialiai tvirtina laukiantys pakankamai drastiškų pokyčių.

52795
130817
52791