2019-09-01 21:00

VŽ bando: pirmasis „Honda CR-V“ hibridas

Naujutėlė hibridinė pavaros sistema kainuoja per 4.000 Eur, bet šią sumą galima pateisinti. „Honda Motor Co.“ nuotr.
Naujutėlė hibridinė pavaros sistema kainuoja per 4.000 Eur, bet šią sumą galima pateisinti. „Honda Motor Co.“ nuotr.
Jau atrodo įprasta, kad hibridiniai varikliai keičia dyzelinius, bet CR-V atveju susidaro įspūdis, kad hibridinė versija yra pajėgi pakeisti ir benzinines versijas.

Bent jau taip leidžia suprasti mūsiškiai „Hondos“ atstovai, tvirtinantys, kad šiemet pasirodžius „CR-V Hybrid“ versijai, jos pardavimai sudaro apie tris ketvirtadalius visų CR-V pardavimo apimčių. Tai neturėtų stebinti – versijos su hibridinėmis pavaros sistemomis jau seniai dominuoja „Lexus“ pardavimų suvestinėse ir sėkmingai tvirtina pozicijas tarp „Toyotos“ klientų.

10% daugiau

Tačiau „Hondos“ istorija kiek kitokia – iki šiol markės naudotos „mild hybrid“ pavaros sistemos jokiose rinkose nesulaukė pripažinimo: jos buvo brangios ir nepasižymėjo ekonomija. Todėl, skirtingai nuo „Toyotos“, hibridinius automobilius perkančių klientų lojalumas čia dar tebėra tik perspektyvi teritorija.

52795
130817
52791