VŽ bando: „Subaru“ konservatorius „Crosstrek“

Dabar nauju vardu žinomas kompaktinis japoniškas krosoveris ir toliau lieka toks, koks buvo: mažiausias ir pigiausias šio japonų gamintojo modelis, puikiai valdomas ir su nuolatine visų ratų pavara, pertekline galia negalinčiu pasigirti varikliu, erdviu, gerai įrengtu ir patogiu salonu. Ne tik iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai – dar vienas modelio atnaujinimas, nuo 2012-ųjų nepatyręs fundamentalių pokyčių.
Tačiau dabartinis „Crosstrek“ yra 2022 m. pristatyto, tačiau Lietuvoje nesiūlomo šeštosios kartos „Impreza“ hečbeko techninis dvynys. Jie abu naudoja tą pačią platformą, hibridinę pavaros sistemą ir charakteringą nuolatinę visų ratų pavaros sistemą. „Crosstrek“ siūlomų versijų gama dabar yra supaprastinta iki minimumo: yra viena hibridinė pavaros sistema ir trys įrangos lygiai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai