2024-06-24 22:01

VŽ bando: „Subaru“ konservatorius „Crosstrek“

„Crosstrek“ išsaugojo savo pirmtakų stiliaus ir valdymo savybių bruožus. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
„Crosstrek“ išsaugojo savo pirmtakų stiliaus ir valdymo savybių bruožus. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Atnaujindama savo populiariausią Europoje modelį XV, japonų kompanija išlaikė su niekuo nesupainiojamą šio automobilio charakterį ir davė JAV rinkoje naudojamą „Crosstrek“ pavadinimą. Taip gamintojas išsaugojo savo senas gerąsias savybes, bet ir nepateikė naujų.

Dabar nauju vardu žinomas kompaktinis japoniškas krosoveris ir toliau lieka toks, koks buvo: mažiausias ir pigiausias šio japonų gamintojo modelis, puikiai valdomas ir su nuolatine visų ratų pavara, pertekline galia negalinčiu pasigirti varikliu, erdviu, gerai įrengtu ir patogiu salonu. Ne tik iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad tai – dar vienas modelio atnaujinimas, nuo 2012-ųjų nepatyręs fundamentalių pokyčių.

Tačiau dabartinis „Crosstrek“ yra 2022 m. pristatyto, tačiau Lietuvoje nesiūlomo šeštosios kartos „Impreza“ hečbeko techninis dvynys. Jie abu naudoja tą pačią platformą, hibridinę pavaros sistemą ir charakteringą nuolatinę visų ratų pavaros sistemą. „Crosstrek“ siūlomų versijų gama dabar yra supaprastinta iki minimumo: yra viena hibridinė pavaros sistema ir trys įrangos lygiai.

52795
130817
52791