2024-06-16 15:00

VŽ bando: elektrifikuotas šeimos narys „Scenic E-Tech“

Penktos kartos „Scenic“ rodo, kad elektromobilis gali būti tinkamas šeimai ir kelionėms. Yannicko Brossardo nuotr.
Penktos kartos „Scenic“ rodo, kad elektromobilis gali būti tinkamas šeimai ir kelionėms. Yannicko Brossardo nuotr.
Naujos kartos „Scenic“ niekuo nebepanašus į savo pirmtakus, tačiau jis, kaip ir 1996-ųjų modelis, karjerą pradėjo nuo laimėto Europos metų automobilio titulo.

„Renault“ ne sykį sugebėjo mases pervilioti iš šeimyninių universalų į erdvesnius ir patogesnius vienatūrius. Pirmą kartą tai įvyko po 1984 m. pristatyto pirmos kartos vidutinio dydžio „Espace“ ir buvo sėkmingai pakartota 1996-aisiais, kai pasirodė kompaktinio „Megane“ pagrindu sukurtas „Megane Scenic“. Keturių kartų pastarojo įpėdiniai buvo gaminami iki 2022-ųjų, tačiau ilgainiui jie buvo nustumti į kitų modelių – miesto visureigių „Kadjar“ ar „Koleos“ šešėlį.

Bet dabar „Renault“ nežada reikšmingos klientų migracijos. Dabartinis naujos, penktos, kartos „Scenic“ startavo kaip iš pagrindų pakeistas produktas, kuris iš vienatūrių formato persikėlė į publikos gerokai labiau mėgstamą krosoverių segmentą. „Scenic E-Tech“ pavadinimas išduoda, kad svarbiausia jo naujiena – šeimyninis vienatūris galutinai virto elektromobiliu.

52795
130817
52791