Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Verslas ir vėl " sutaupė". Amerikiečiai nepraleis tų automobilių. Juos arba reikės vietoje išrinkti, pakeisti netinkamą detalę ir surinkt atgal ( jei amerikiečiai leis) arba reikes gabenti tuos automobilius atgal i Europą ir ten juos tvarkyt. Trečias variantas yra blogiausias,- dėl muitinės taisyklių pažeidimo automobiliai bus konfiskuoti ir sunaikinti. Bet kaip sakiau, verslui yra "geroji pusė",- "sutaupė ant detalių" :) Kaip " baltcapas" sutaupė ant rizikos valdytoju,- analitikų, o dabar visi aplink kalti tik ne pats Baltcapas ir jo vadovybe :)
Naujiena, kad taupo? Net ir 5 eurai milijonui automobilių yra 5 miljonai. Viskas jau procese su šiuo klausimu: With the approval of US customs authorities, the company ordered replacement electronic modules, and had already begun fixing cars, two people said. While some were fixed last week, the backlog is unlikely to be cleared until at least next month. https://www.ft.com/content/ab63cc9b-1c57-43d0-89c2-8f63e5c06eba
Ne naujiena, kad taupo. Tik naujiena, kad neturi nei vieno žmogaus, kuris papasakoja apie tokio " taupymo" pasekmes.
Jūs tikrai galvojate, kad jie neįsivertina rizikų? Manote niekas VW viduje ir apie dyzelgeito pasekmes negalvojo?
Jeigu įsivertino, tuomet gavo ko nusipelnė.
Ir greičiausiai sumoje vis tiek daugiau uždirbo
Tai tuomet rizika pasiteisino ir viskas ok. Kita kart JAV muitine kratys kiekviena auto siunta. Nezinau ar nuo to bus didesnis pelnas, bet kad daugiau problemu, kurias reikes spresti ir uz tai moketi papildomai- cia faktas.