2024-01-06 17:27

„Porsche“ Niurburgringe pagerino savo rekordą ir atsilošė prieš „Teslą“

Naujoji „Taycan“ versija pagerino tiek „Tesla Model S Plaid“, tiek ankstesnį „Taycan Turbo S“ rezultatą. „Porsche AG“ nuotr.
Naujoji „Taycan“ versija pagerino tiek „Tesla Model S Plaid“, tiek ankstesnį „Taycan Turbo S“ rezultatą. „Porsche AG“ nuotr.
Gamybai ruošiamo galingiausios, kol kas neįvardijamos „Porsche“ elektromobilio „Taycan“ versijos, prototipas sudėtingiausioje pasaulyje žiedinėje trasoje pasiekė naują serijinio elektromobilio rekordą.

20,8 km ilgio Vokietijos pietuose esančios trasos ratą įveikęs per 7 minutes ir 7,55 sekundės, vokiškas elektromobilis 18 sekundžių pagerino 2023 m. pasiektą 1.033 AG pajėgumo, trijų elektros motorų varomos, „Tesla Model S Plaid“ rezultatą ir 26 sekundėmis – 2022 m. užregistruotą „Taycan Turbo S“ versijos pasiekimą.

Gamintojo atstovai komentuoja, kad 26 sekundės automobilių sporte yra „pusė amžinybės“. lyginant abiejų automobilių finišo momentą, skaičiuojama, kad tuo metu, kai naujoji versija (manoma, kad jai bus suteiktas „Taycan Turbo GT“ pavadinimas) kirto finišą, „Taycan Turbo S“ būtų nuo jo atsilikęs 1,3 kilometro.

Naująjį rekordą pasiekė Larsas Kernas, „Porsche“ pilotas-bandytojas. Gamintojas džiaugiasi ir tuo, kad „Taycan“ rezultatas tik nežymiai atsilieka nuo 1.914 AG kroatiško elektromobilio „Rimac Nevera“ rezultato, siekiančio 7 minutes ir 5,298 sekundės.

Rekordinis „Taycan“ nuo dabartinio „Turbo S“ skiriasi dideliu galiniu sparnu, galinėmis oro įsiurbimo angomis ir naujais priekiniais žibintais. Gamintojas nieko neskelbia apie „Turbo GT“ charakteristikas, tačiau tikimasi, kad jo motorų pajėgumas turėtų viršyti 1.000 AG.

Naujasis, antrosios kartos „Taycan“ turėtų pasirodyti 2027 m.

52795
130817
52791