Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

9
  • 2021-04-20T13:14:29+03:00

    Skvernelio vyriausybės taršos mokestis buvo įvestas tik tam, kad negauti iš ES baudos už jo ne nebūvimą, nes jo reikalavo ES. Mokesčiai buvo pasirinkti simbolinio tam, kad neskurdinti jų gyventoju, nes su senais auto važinėja mažiau pasiturintys, tad juos skrudinti valstie jai nenorėjo. Gaila, kad rinkėjai neįvertino to per rinkimus. Dabar ir susimokės už savo kvaiuma

    • 2021-04-20T14:36:46+03:00

      smirdinčios, dūmijančios senos audi ir vw, suvežtos iš visos europos, tikrai lietuvai laimės neatneš. su tokiu suodinu lavonų parku sėkmingai įžengsim į afriką, jei nesiimsim veiksmų.

    • 2021-04-20T14:41:12+03:00

      Kai požiūriu kokios Paryžiuje važinėja ir Kaune auto, tai ten autoparkas senesnis. Na gal jos benzininė daugiau ir nedumija, nes lietuviui prestižo reikalas yra turėti naujesnį auto nei kaimynas. O turtuoliai perka twslas, gauna kompensacijas ir krauna nemokamai, o už viską sumoka senų automobilių turėtojai, nes jų daugiausia ir jie neperka teslos

  • 2021-04-20T14:52:31+03:00

    dabartinis mokestis neva tai turėjo veikti mažiau CO2 (apie jokią kitą "taršą" nekalbama, tik CO2 emisijas) išmetančio auto pasirinkimą perkant, kad mažinti išmetimus LT, kas yra ES nuleistas tikslas šalims narėms. Tai viskas kaip ir grai, orientuota į vietinės reikšmės tikslą - laipsnišką auto parko pakeitimą ir daug CO2 išmetančių atsisakymą, nes jiems senstant turėtų tapti nepaklausūs. Mokestis atrodo logiškas, kad ridai nesikeičiant išmesti mažiau, o visokios subsidijų priemonės skatinti elektromobilius keistos, kaip ir daug išmetančių atsisakymas juos eksportuojant. Nes Žemės klimatui abu šie keitimai nieko nepadės, EV visam cikle su CO2 tas pats kas iškastiniu, nieko gero - tik čia vietoj mažiau teršia, o eksportuotas į trečią šalį lavonas toliau bus naudojamas ir išmes CO2. Gerai, peržiūrim, o kas kitaip bus su kasmetiniu mokesčiu pagal faktą? Pamatysim, bet jei tik bandys padaryti visuotinį ir paspausti esamų naudotojus, triukšmas ir politinės pasekmės neišvengiamos. Apmokestinti tik pirktus po pakeitimo datos - netinka, diskriminacija. Nėra lengvų sprendimų.

  • 2021-04-20T16:05:22+03:00

    Norime to ,ar ne taršos mokestis bus. Toli dairytis nereikia, tam yra Vakarų šalių pavyzdys. be to Lietuvai reikia mažinti co išmetimą, kad negautume baudų iš ES. Per ateinančius 2-3 metus mokėsime visi ,tik sumos skirsis ir mokestis didės.

    • 2021-04-20T16:38:25+03:00

      nebūdamas dideliu šio klausimo žinovu visgi didelę kontraversiją matau tame, kad EK nuleisti tikslai yra ne apie išmetimo mažinimą, o apie auto registro išsivalymą. Kiek faktiškai nuvažiuoja ir išmeta CO2 - EK nematuoja, todėl spėju kad išregistravus 2 kartus į metus važiuojančių pensininkų automobilius ar stovinčius kaimo ūkininką ant kiemo 5 grabus atsarginėms dalims mūsų išmetimų skaičiai fantastiškai pagerėtų. Jau vien todėl būtų gerai pradėti apmokestinti faktą, nes pamtytume realybę. Dalis tyrimų rodo - kuo naujesnis auto parkas, kuo geresni keliai - tuo daugiau išmetimų per automobilį, jau nekalbant apie iki CO2 klastojimo skandalo realių vs deklaruotų išmetimų skirtumą (Between 2002 and 2014, the gap between official and real-world CO2 emissions for new passenger cars increased from around 10% to about 35%).

  • 2021-04-21T08:31:42+03:00

    Vėl diskutuojama apie valdininkų neveiklumą. Yra akcizas - konkrečiai taršą apmokestinantis mokestis. Daugiau važiuoji = daugiau moki. Tik tie pinigai tokie slidūs ar ne? Kam juos naudot pagal paskirtį, jeigu galima papildomų mokesčių prigalvot....

    • 2021-04-21T11:16:06+03:00

      o bet tačiau akcizą sukelti nėra sprendimas, nes jis persikelia į kuro kainą ir čia kaimyninės šalys tarpusavyje konkuruoja. Nuo to priklauso kuro pardavimai fūroms ir surenkamas akcizas, nes fūra labai mobilus vartotojas. Štai čia vienas retų pavyzdžių kai teorinė Lafero kreivė, tikėtina, labai realiai veikia.

    • 2021-04-21T23:00:19+03:00

      Kokios isvados? Reikia pinigus naudoti kam jie renkami, o neatimoneti ju daugiau. Niekada nebus gana, ar yai vadinsime tarsos mokesciu ar oro ar lietaus.... pradet reikia ne nuo mokesciu prigalvojimo, o nuo ju panaudojimo (efektyvumo).

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791