Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Matosi kad nepakankama kompensacija. Labai vangiai procesas vyksta ir lėšos liks neišnaudotos galės paspirtukams ir dviračiams skirti :).
Neįsivažiavo dar elektromobiliai. 1-2 metai ir kiekiai sparčiau pradės augti. Kainas aukštas palaiko tai, kad pasiūla nepasivijo paklausos.
Ar ~500, ar ~1500 papildomų elektromobilių, ekologinės situacijos Lietuvoje tai nepakeis, kai turime virš 1mln. registruotų lengvųjų automobilių. Nes elektromobilis visgi dar yra prabangos prekė, net ir po kompensacijos (pagal kainą). Tad kad ir kaip norėtume būti "žali" ir modernūs, tai tik "paukščiukų" dėliojimas ataskaitose prieš ES. Kol nebus plačiai išplėtoto pakrovimo stotelių tinklo ir vidutinės klasės auto/SUV už 20-30k eur, manau, reikalai nepajudės. O kai bus - pajudės ir be kompensacijų.
Na matai, ar 500 ar dabar 2600 elektromobilių, daro didelę įtaką elektromobilių krovimo infrastruktūros plėtros sprendimams. Kitas dalykas, lygini skirtingos klasės automobilius, tas pats pvz. Hyundai Kona, benzininė versija tik pati brangiausia prilygsta iš dalies tam, kas siūloma elektrine. Tada jau kainų skirtumas nebe toks ir didelis. Tiesa, jis yra, bet atsiperka per 60-80k km.
Na, truputį nukrypstant nuo temos ir žiūrint tavo pateiktą Kona pavyzdį, vis vien nematau racionalos priežasties rinktis EV. Kona Style 1.6 Hibridas ~24k eur. Tuo tarpu Kona Style Electic 64kwh - ~47k eur. Net ir gavus 4k eur subsidiją, 19k eur skirtumas neatsipirks ir per 10 metų... O pirkdamas naują auto, matyt, ir tiek važinėti su ja neplanuosi, nes po 3-4 metų norėsis naujos...