Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Na, pagaliau nors kas pradeda kalbėti argumentais - skaičiuoti, lyginti ir pan. Ne taip, kaip pas mus - žaliai "padažytą" š... priima už tyrą lašą...
Pagaliau tokie monstrai kaip Toyota suprato jog net ir lobizmas nebepades apsaugoti ju “savaime besikraunanciu” hibridu. O ateitis nebepriklauso vidaus degimo varikliui. Cheers!
tai kokia išeitis būtų. Saulės, vėjo energijos ar atominės elektrinės.
Vandenilis. Toyota seniausiai turi Mirai, laukia tik kol bus infrastruktūra. Ateitis ne elektrai, o būtent vandeniliui. Po 15 m. dauguma bus vandenilinių Auris, RAV4, jei kalbame apie Toyota.
Siūlau pasidomėti chemija. Su vandeniliu viskas gražu ant popieriaus kol nepradedi skaičiuoti kokio storumo baliono reiks ir kiek energijos reikia jam išgauti. O jį išgauna iš LPG, todėl jame bus mažiau energijos, nei pašiose LPG + dar kiek šalutinių produktų. Jei vadenilis ateitis, tai jį jau turim ir jis LPG vadinasi.
"laukia tik kol bus infrastruktūra" Laukia kol bus :-D Infrastruktūra taip staiga tik pyst ir atsiras iš kažkur. Pvz kai Tesla pradėjo savo elektromobiliais prekiaut, ji norėjo, kad jos pirkėjai galėtų laisvai keliaut, nesukdammi galvos ar bus kur pasikraut ar ne. Tarp ji įkūrė ir nuolat plečia savo Supercharger didelės galios pakrovėjų tinklą. O štai Toyota tiesiog "palauks kol bus" :-D
Netiesa. Vandenilį galima išgauti elektrolizės būdu ir tiesiog iš vandens. Taip pat vandenilis gali būti išgaunamas iš vandens biologinių procesų, vykstančių dumblių bioreaktoriuje, metu. Tik šiuo metu iš LPG jo išgavimas pigesnis. Tačiau situacija visiškai pasikeis atsiradus daugiau bio elektrinių.
Vandenilio išgavimui iš vandens reikės kur kas daugiau elektros energijos negu tiesiog pakrauti akumuliatorius. Plius su vandeniliu begalė kitų techninių problemų, ir saugumo klausimai. Manau vandenilis negali turėti ateities, kaip ir vidaus degimo varikliai.
Kažkaip man primena NOKIA likimas - irgi buvo daug juoko apie touchpad telefonus, tipo niekas nepirks aparatų "telefonas-kompas-fotoaparatas-playstation"
Šiuo atveju problema yra ne patys elektromobiliai, o jų energijos šaltinis. 50-60 proc. benzininio.ir dyzelinio transporto galima pakeisti į elektrinį per 5-10 metų. Bet per 10 metų nepastatysi tiek ekologiškų energijos šaltinių. Toyota vadovas kalba apie tai.
Aiškiai straipsnio neskaitei, jei taip ne į temą nusprendei pasidalint...
Būtent šaukšte: perskaityk straipsnį
Faktas kad savo tdi teršiu mažiau ir vaikai važinės. Elektra nišinė ir tokia liks
Elektra nišinė neliks, bus pagrindinė, tik esmė tame, jog ne taip greitai, kaip politikai fantazuoja.
faktas, kad tersi maziau, nes tokiuose miestuose kaip Hamburgas ar Stutgartas palikinesi savo tdi miesto prieigose ir kelione tesi viesuoju transportu. tokiu miestu, kurie neisileidzia traktoriu, daugeja.
ekologija svarbu, bet juokingai atrodo kai Lietuvos politikai ima kalbėti, apie greitus pokyčius trasporte, ypač spec trasporte , žemės ūkio mašinos, toks dirbtinas eksplotacijos ciklo rtrumpinimas yra dar tik didesnė tarša per pramonę gaminačią naujos kartos transportą t.y. visą ciklą metalą, plastiką,.. . Kad ir priimti politiniai sprendima naikinti ŽALIA rodyklę vėl gi realus taršos didinimo pavyzdys.....
Žalios rodyklės naikinimas neteršia, o teršia tie, kurie be reikalo važiuoja per tas vietas, kur panaikintos žalios rodyklės. 2 km ilgio lengvųjų automobilių kamščio per 2 eismo juostas vairuotojai su keleiviais pilnai telpa tik į 3 Vilniaus miesto greituosius autobusus.
Ar gyvenimas, tai keliavimas namo 3 autobusais?
o ką jam dar kalbėti, juk patogu palikti viską kaip yra. Pinigai nesvarbu, svarbu ekologija, todėl elektra iš atsinaujinančių šaltinių ,tai ateitis ,kaip ir elektra varomas transportas.
Elektromobilis turi viena dideli privaluma pries benzina ar vandenili - kura (elektra) gali pasigaminti pats, arba tau gali pagaminti bet kas.
Amžini varikliai visada pasigamina energiją iš šventos dvasios, tik realybėje jų nėra.
Įsirengi ant stogo saulės elektrinę, gauni ES paramą jai, ir nemokamai važinėji elektromobiliu ar namus šildaisi!
Keista, kad džiūgaujantiems dėl elektrinių automobilių nerūpi juose panaudotų akumuliatorių tolimesnis likimas. Nes tai toks nuodas, kad nepalyginti su jokiu CO2 pertekliumi. Kol kas nesukurta sistema, užtikrinanti jų perdirbimą į nekenksmingas medžiagas. Ar tai nelabai svarbu?
Dėl to juos ir pakeis vandenilis. Varikliai liks elektriniai, bet pasikeis elektros tiekimo būdas jiems.
nejuokink, faniera, pasikirk bent keletą minučių researchui.