„BMW iX“: stilius prieš technologijas

Ilgai lauktas naujos kartos bavarų elektromobilis turėjo sudrebinti rinką savo nematytomis technologijomis, bet, pristačiusi prototipą, labiausiai sudomino netikėtais dizaino sprendimais.
Beveik paruoštą gamybai savo naująjį elektromobilį BMW iX kompanija pristato kaip savo technologijų flagmaną. 5 vietų SUV tipo automobilis, kurio gamybą planuojama pradėti 2021 m. pabaigoje, rinkoje konkuruos su Audi e-tron, Mercedes-Benz EQC ar Jaguar I-Pace.
BMW iX bus varomas visus ratus sukančių dviejų variklių, kurių bendra galia sieks 500 AG. Gamintojas deklaruoja, kad nuo 0 iki 100 km/val. elektromobilis įsibėgės greičiau, nei per 5 sekundes, o maksimalus greitis sieks apie 200 km/val. Visiškai naujos 5-osios kartos akumuliatorių įkrovos pakaks be sustojimo nuvažiuoti 600 km.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/677?placement=
Brangiausia iX versija bus siūloma su didesnės, nei 100 kWh talpos akumuliatoriumi. BMW jau kelis metus žaėjo, kad 2021 m. gamybą pasieksiantys 5-osios kartos akumuliatoriai bus gerokai mažesni, talpesni, greičiau įkraunami ir pigesni už dabartinius. Naudojantis 200 kW galios įkrovimo stotele, iX akumuliatorius nuo 10 iki 80% įkrovos galės būti pakraunamas per 40 minučių. Namuose įrengiamas standartinis 11 kW galios įkroviklis tą patį rezultatą pasieks per 11 valandų.
Be to, iX bus įdiegta vairuotojui laikinai nuo vairavimo atsitraukti leidžianti trečiosios kartos autonominio valdymo sistema ir išmaniosios 5G ryšio technologijos.
Specialiai elektros pavarai sukurtą modelį BMW pristatė po septynerius metus gaminamo mažo miesto elektromobilio i3. Kaip ir tada, taip ir dabar Bavarijos koncernas savo elektromobilyje panaudojo platformą, kurios konstrukcijoje gausiai naudojami anglies pluošto elementai.
Kėbulo konstrukcija pagaminta iš aliuminio, o skydai iš aliuminio, anglies pluošto ir anglies pluoštu sustiprinto plastiko.
Įvaizdis svarbu
Nors iX reprezentuoja BMW seniai žadėtą elektros pavaros technologiją, jo radikaliai naujas, kontroversiškas dizainas sulaukė didesnio susidomėjimo nei pažangos naujienos. Kadangi elektromobiliui nereikalingos radiatoriaus grotelės, per visą priekinės dalies aukštį einančioje grotelių imitacijoje įkomponuotos pagalbinių vairavimo sistemų vaizdo kameros, radarai ir jutikliai.
Įdomu, kad dizaineriai atsisakė pakeliamo priekinio dangčio argumentuodami, kad vairuotojams nebeliko jokios priežasties artintis prie variklio. Automobilio langų ploviklio bakelį galima pripildyti atidarius priekyje matomą BMW emblemą.
Be to, priekinėje automobilio dalyje nepalikta vietos ir papildomam bagažo skyriui.
Naujojo elektromobilio kaina dar neskelbiama. Tačiau bent apytikriam įsivaizdavimui galima prisiminti, kad Mercedes EQC kaina prasideda nuo 74.000 Eur, o Audi e-tron nuo 72.000 Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti