Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

41
  • 2020-10-31T20:57:46+02:00

    Autorius akivaizdžiai nevairuoja elektromobilio, bandydamas sureikšminti aukštos galios stoteles. Lengvieji automobiliai vidutiniškai daugiau nei 20 val. per parą stovi priparkuoti, absoliučiai didžioji dalis to laiko yra namai arba darbovietė, vidutiniškai europiečio nuvažiuojamas atstumas per dieną -iki 50 km = 10 kWh = net su lėčiausia jungtimi max 5 h (su vidutiniška 7kW galios stotele vos ilgiau nei val.). Tiek miegam, toek ir dirbame dažniausiai ne mažiau 8h per dieną. Greito įkrovimo reikia be kelių išimčių tik automagistralėse ir tarpmiestiniuose keliuose, ne miestuose. Svarbiau užtikrtinti, kad krovimo taškų būtų daug ir visiems, kad ir mažos galios, o ne mažai ir galingų. Energetinio efektyvumo, tinklų apkrovimo atžvilgiu vėlgi lėto-vidutinio krovimo taškai kur kas patrauklesni nei galios pikus generuojančios galingos stotelės. Ekonominiu vertinimu, taip pat mažiau yra daugiau.

    • 2020-10-31T21:32:26+02:00

      labai gera izvalga, as pvz gal svarstyviau isigyti elektrini auto, bet daugiabucio kieme nera kur kraut. Galetu inicijuoti istatymu pakeitimus ir salia daugiabuciu pradeti privalomai irengineti elektromobiliu ikrovimo stoteles (kad ir namo lesomis ar pvz as susimokeciau, bet net nenoriu pagalvot apie biurokratijas)

    • 2020-10-31T22:41:33+02:00

      Krovimo stotele isirengti kainuoja pora tukstanciu euru, bentjau pas mus name, pozeminiame parkinge. Problema turbut ne pats irengimas, o jei gyvenate senesniame daugiabutyje, kur neturite nuosavos parkavimo vietos. Bet tokiuose namuose dazniausiai ir seip problemos su parkavimu :)

    • 2020-11-02T11:58:36+02:00

      Tai gal reikėtų daugiabučiui susitvarkyti pirmiausia žemės nuosavybės dokumentus, o tada bendrijai kartu įsirengti krovimo stotelę? Gal net užtektų pateikti prašymą, kuriam nors iš instaliuotojų, kad tokią pas jus pastatytų?

  • 2020-10-31T21:51:01+02:00

    nuo covid atsiradimo abu šeimos auto 99% laiko stovi. Planas nebent iškeisti prabangu auto i koki pigu kibiriuka kad maziau pinigų ėstų stovėdamas. O elektrinių auto pardavimai šoko dėl dosnių subsidujų, pinigų prispausdino ir vokiečiai tai pinigais savo auto pramonę gelbėja visų sąskaita.

    • 2020-10-31T22:22:24+02:00

      Idomus poziuris. Dantu sepetelis irgi naudojamas 10-20 min per diena. Gal verta ir ta tik viena ant seimos pirkti? Gyvenkit pagal kisene, jei auto yra

    • 2020-10-31T23:45:50+02:00

      Dantu sepeteli zmones ne lizingu perka. Ir dantu sepeteliui draudimo nereikia nei TA. Ar premium sepetelis ar is apatines lentynos eksplotacines islaidos tos pacios. Car sharingui ateitis. Megstu kai pinigai dirba.

    • 2020-11-01T02:39:55+02:00

      Okay... O kai pinigu padaugeja? Tada vel juos idarbini? Na o tada kai jau labai daug ju turi? Tada ziurek ir pensija ;) viskas tvarkoj - as pries pirkti auto paemus paskola, bet kategoriskas susilaikymas nuo komforto ar prabangos - kam, kodel? Kada tuomet gyvent? O car sharingo ateitis su klaustuku, del to kad man masinos reikia cia ir dabar, svarios, kvepiancios, nesudauzytos, o ne uz 500 metru, purvinos, kurioje nera man reikalingu daiktu. Man asmeninis auto yra komfortas ir as uz ji ne pries susimoket. Tikiu kad daug tokiu kaip as. Car sharingas paaugliams, arba tiema kurie nori slapia suni salone parsivezt is parko. Svetimon juk negaila.

    • 2020-11-01T07:06:12+02:00

      Neketinu jokios prabangos pirkti. Kasmet investuoju į akcijas po vieną prabangų automobilį. Dažniaisiai važinėju viešuoju transportu arba einu. Automobiliu paprastai vežu ko nepakeliu arba vykstu į užmiestį. Į parduotuvę maisto važinėti netenka - irgi einu. Man gėda rodyti kitiems savo galimybes.

    • 2020-11-01T09:24:29+02:00

      Tu turbut is Stokholmo ar Helsinkio 🙂

    • 2020-11-01T09:31:52+02:00

      Jo, buna tokiu skrudzu kaip ikejos savininkas ir Lietuvoje. Tikekimes tavo anukai gerai palebaus uz tas akcijas

    • 2020-11-01T10:02:13+02:00

      Na, aš taip Vilniaus centre gyvenu. Kasdien automobilio tiesiog nereikia, nes visur galima nueiti ar nuvažiuoti dviračiu per 10-15 minučių. Kažką brangaus pirkti ir dar su lizingu beprotybė būtų. Jau geriau nusipirksiu jachtutę kokią ir po marias vasarą plaukiosiu.

    • 2020-11-01T12:41:51+02:00

      Bet jachta naudosi dar maziau nei auto. Gal geriau tuos pinigus investuok? :)

    • 2020-11-01T12:47:43+02:00

      Geda rodyti savo galimybes? Yra skirtumas tarp cigoniskumo, kuomet auksais apsikabini ir nesioji tok gucci ar louis vuitton brandus, kurie savo logotipus vietoj rastu naudoja, ir tiesiog kokybiskos prekes. Pavairaves brangesni auto as nebenoriu sest uz seato ar hondos vairo, lygiai taip pat jaip pagyvenes erdviame name, nebenoriu grizti i 45 m2 buta.

    • 2020-11-01T15:19:37+02:00

      lol, siūlot kišt pinigus į pačią prasčiausią investiciją, ar bent nutuokiat kaip greit nuvertėja s klasės mersas? :D gal jau geriau auksu apsikabinti, nei kišti pinigus į nenaudojamą automobilį.

    • 2020-11-01T15:19:57+02:00

      siūlot kišt pinigus į pačią prasčiausią investiciją, ar bent nutuokiat kaip greit nuvertėja s klasės mersas? :D gal jau geriau auksu apsikabinti, nei kišti pinigus į nenaudojamą automobilį.

    • 2020-11-01T16:12:43+02:00

      Taip, bet tu jachta didziajammlaikotarpiui charteriuoji Sunsailui, is ko gauni pinigu.

    • 2020-11-01T16:16:45+02:00

      Taip, bet čia priklauso nuo to, kas daugiau malonumo teikia. Automobilis man yra transporto priemonė, kuri veža iš vieno taško į kitą. Koks labai skirtumas koks jis.

    • 2020-11-01T16:22:40+02:00

      Kam jus perkate is viso automobilius, jei laisvu pinigu neturite? Automobilis nera turtas, tai ir elkites kaip dera. Imate lizingu trims metams, suejus laikotarpiui vel visiskai nauja imate. O jei valdote kompanija, mokate uz metine atsakomybe.

    • 2020-11-01T16:52:44+02:00

      3x skaičiau ir nesupratau.

    • 2020-11-01T17:25:12+02:00

      Na Jums malonumą teikia visai kiti dalykai nei man. Aš smagiai jaučiuosi šaltyje palapinėje kur nors ant šlaito nei prabangiame viešbutyje.

    • 2020-11-01T17:26:22+02:00

      O būna tokių kur skolų daugiau nei turto ir proto

    • 2020-11-01T17:41:14+02:00

      Vakaruose automobilio lizingas turi kiek kitą prasmę nei Lietuvoje. Dažniau apsimoka ne pirkti naują automobilį "lizingu" kaip LT, o nuomotis (leasing). Praėjus sutarties terminui gražini jį atgal kompanijai ir lizinguoji naują vėl. Tai yra ir patogiau, ir pigiau kaip ir fiziniams, taip ir juridiniams asmenims metų gale tvarkant mokeščius.

    • 2020-11-01T20:34:24+02:00

      O vakare savo auto taksistui isnuomoji? Niekaip nesuprantu, kodel zmones bijo tureti, o viskas ka turi, turi buti investicija? Pvz as paveikslus perku nes jie man grazus, nes jie man sukelia emocijas, o ne is isskaiciavimo kad jie kazkada pabrangs.

    • 2020-11-01T20:37:26+02:00

      Viskas ok, jei nemegsti vairuoti, jei nejauti malonumo kelyje ar net nejauti vaziavimo skirtumo su skirtingomis auto, tuomet si diakusija beprasme. As jauciu, todel save lepinu sau patinkanciomis auto. Ir tikrai nesreba sirdis del kuro sanaudu ar nuvertejimo.

    • 2020-11-01T22:08:34+02:00

      Auto tau investicija? Eitum i Investopedia, ten turi skirtumo tarp “liabilities” ir “assets” paaiskinima. Arba VZ verslo zodyno paieskok lietuvisku atitikmenu.

    • 2020-11-02T12:06:31+02:00

      Niekas nebijo turėti, esmė prioritetai. Mano klasiokas mane prieš 8 metus protino, kad man reikia automobilį nusipirkti, kitaip žmonos nesurasiu ir pan.. Vietoje to nusipirkau butą (su paskola dar aišku), išnuomavau jį, po 5 metų pardaviau. Su kitais pinigais irgi pan. dariau, dabar jis sprogsta iš pavydo, kad gyvenu labai gražiame erdviame name. Yra dar kitas butas, kurio nuoma dengia įmoką už namo paskolą. Jei būčiau paklausęs jo, ir pinigus investavęs į automobilį, dabar ir toliau gyvenčiau bute, arba namas būtų perpus mažesnis. Ir ne, malonumą vairuoti aš jaučiu, ir vairuoti mėgstu. Turime ant šeimos vieną ekonominės klasės automobilį, galvojame apie elektromobilį su 400 km range, bet dar reikės kiek palaukti, kad turtas atitinkamas pajamas antram automobiliui kurtų. Tik tie, kurie iš paskutiniųjų centų perkate automobilius, neverkite, kad gyvenimas neteisingas, ar kažkas kažko jums nemoka, greičiausiai išlaidos neteisingos, o ne gaunate mažiau.

  • 2020-11-01T17:30:56+02:00

    Koks skirtumas kuo nevažiuoju? Jei mėgstu savo kojomis naudotis tai ar seat ar bentley garaže kainą praradinėja, tik sumos skiriasi.

    • 2020-11-01T20:31:23+02:00

      Sutinku, kad zmonems teikia malonuma skirtingi dalykai. Bet auto yra ne investicija, yra kastai. Kaip ir maistas yra kastai, bet tikriausiai neapsiriboji makaronais, bulvem ir grikiais, nes juk vistiek ryte viska i klozeta.

    • 2020-11-01T22:17:43+02:00

      O didelis skirtumas ar iki lidlo su skoda ar bentley vaziuoti?

    • 2020-11-01T22:48:20+02:00

      Pavairuok Bentley - suprasi ;)

    • 2020-11-02T01:41:30+02:00

      Jūs teisus, valgau, kad gyvenčiau, todėl grikiai ok. Ir sutinku, yra tokių, kurie gyvena, kad valgytų. Daiktai mane apsunkina, vengiu jų. Vengiu nuosavybės, ji kausto prie žemės.

    • 2020-11-02T01:59:08+02:00

      :) gerai gerai, nereikia manes itikineti, as isrisimo nedalinu :)) Absurdiskai skamba ir tiek. Asketizmas - apsimestinis ar tikras yra saves apgaudinejimas. Noras tureti daugiau ir geriau yra pagrindinis tobulejimo variklis. Ar tai butu jachta, auto, namas, laikrodis, paveikslas, sodas, knyga, kelione, patirtis, diplomas, kas tai bebutu - noras tureti skatina mus stengtis, tobuleti ir siekti daugiau. Tai neigti - reiskia neigti prigimtini prada.

    • 2020-11-02T12:09:16+02:00

      Pirmiausia, reiktų suprasti, kad turėjimas daugiau nereiškia, kad būsi laimingenis. Jei šitą supranti, turėjimas daugiau nėra nieko bloga, jei vis dar sieji, kad daiktai lygu laimei, tada jau šitai nesveika. Kitas dalykas, ne visiems tie patys dalykai svarbu. Kitam geriau būt be automobilio, bet ramiai kaupti rezervus juodai diena, ar ankstyvai pensijai ruoštis ir iš pinigų susikurti pasyvias pajamas, ir 50-ties išeiti sočiai pensijai. Tuo tarpu save "lepinęs" automobiliais, 65 ės duonos kriaušlę.

    • 2020-11-02T12:30:08+02:00

      Is kur tiek pykcio? Nepagalvojai, kad yra zmoniu kurie ir auto turi, ir atsargas kaupia, ir dar jiem lieka. Taip sakant chill ir stay in your lane :)

    • 2020-11-02T13:28:33+02:00

      Noras turėti labai jau laikinas, nieko su savim nepasiimsi, nejaučiu asketiškumo naštos, man nesuprantama turinčiųjų psichologija. Gyvenu bute, paprastai bent ketvirtį metų keliaudavau. Lėktuvu, traukiniu, pėstute. Su mažai daiktų jaučiuosi geriausiai. Pasyvios pajamos leidžia puikiai gyventi neipuikuojant nei tyčia nei netyčia. Kukli šeima.

    • 2020-11-02T13:29:50+02:00

      Ma rezervai daug svarbiau nei nauji brangūs ratai, kuriais vis viena beveik nesinaudosiu

    • 2020-11-02T16:55:50+02:00

      o kam tamstai rezervai, jeigu jais irgi nesinaudojate? sita diskusija niekur neveda

    • 2020-11-02T17:28:26+02:00

      kazka dziugina nauji ratai, o kazka papildomas nuliukas saskaitoje - o esme ta pati. nekol8kietis galetu ir buta parduoti, gyventi palapinej, bet va matai toks butas yra gerai, o didesnis jau prabanga ir "jam nesuprantama toks turejimas" :)

  • 2020-11-02T09:56:38+02:00

    Kiek žmonių ,tiek nuomonių.Vienų gyvenimas sukasi 2-3 km2 ribose ir jiems užtenka pėsčiomis arba divaračio. Kitiems ir 200 km per dieną mažai, todėl ir renkasi automobilį, ir tada atsiranda komforto ,ir saugumo poreikis.

    • 2020-11-02T12:30:52+02:00

      Kaip pirstu i aki.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791