2020-08-21 21:55

„General Motors“ „Teslos“ gaudynėms meta 20 mlrd. USD

„Cadillac Lyriq“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.
„Cadillac Lyriq“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.
Dar prieš dešimtmetį atsainiai ir iš aukšto į „Teslą“ žvelgusi JAV automobilių pramonės patriarchė „General Motors“ šiandien yra priversta kurti naujas strategijas, kurios leistų vytis Elono Musko kompaniją, o pagrindine konkurencinės kovos aikštele tampa Kinija.

„Tai automobilių kompanija, kuri važiuoja tiesiai į kapines“, – taip apie „Teslą“ 2010-aisiais atsiliepė Bobas Lutzas, tuometinis „General Motors“ vykdomasis vadovas. Jis buvo įsitikinęs, kad E. Muskui nepavyks.

B. Lutzas jau prieš porą metų pripažino klydęs, o „General Motors“ (GM) šiandien yra priversta kurti planus, kurie leistų mesti iššūkį „Teslai“ ir stoti į kovą dėl lyderystės Kinijoje, didžiausioje pasaulio automobilių rinkoje.

52795
130817
52791