Kinų pinigais maitinamas „Lotus“ tiki elektriniais superautomobiliais

Philas Pophamas, „Lotus“ generalinis direktorius, sako, kad elektros technologija puikiai tinka superautomobiliams.
Jis laikosi priešingos nuomonės nei Enrico Galliera, „Ferrari“ komercijos vadovas, kuris neseniai pareiškė, kad „Ferrari“ neketina imtis elektromobilių gamybos anksčiau nei 2025 m., nes dabartinės baterijų technologijos vis dar nėra tinkamos itin greitiems ir galingiems automobiliams.
„Elektros varikliai tikrai gerai tinka sportiniams automobiliams dėl sukimo momento charakteristikų, svorio paskirstymo galimybių, dizaino ir dinamikos lankstumo“, – JK žurnalui „Auto Express“ sako Ph. Pophamas.
„Lotus“ jau pademonstravo savo potencialą pristatydamas beveik 2.000 arklio galių turintį „Evija“ modelį. Suplanuota pagaminti tik 130 šio apie 2 mln. Eur kainuosiančio automobilio vienetų, visi jie jau yra užsakyti.
Dabar Ph. Pophamas sako, kad šių metų pabaigoje bus pristatytas naujas modelis su vidaus degimo varikliu, o nuo 2022 m. visi nauji „Lotus“ turės elektros variklius.
Ph. Pophamas „Auto Express“ pripažįsta, kad perėjimą prie elektromobilių skatina Kinijos kompanija „Geely“, „Lotus“ savininke tapusi 2017-aisiais.
„Pinigai, skirti gaminių plėtrai yra tai, ko niekada negalėtume patys sau leisti, jei neturėtume tokio ambicingo savininko“, – sako „Lotus“ vadovas.
Jis pabrėžia, kad akcininko investicijos bus skirtos universalioms platformoms, kurias būtų galima panaudoti iškart keliems modeliams, ir kad tai bus „reikšmingos inžinerinės programos pradžia“.
Bendrovės vadovas net užsimena, kad naujosios platformos galėtų būti panaudotos sedanams ar visureigiams su „Lotus“ prekės ženklu kurti. Grynakraujų sportinių automobilių gamintojui tai būtų kažkas visiškai naujo.