Kaip „Sostų karai“ pakeitė televiziją

Prieš porą metų vieną šiltą vasaros vakarą Londone užsukau į barą, ketindama ramiai išgerti. Pirmadienis, devinta vakaro, bet „Three Compasses“ – sausakimšas. Būrelis svečių, iškėlę bokalus alaus, mosavo jais lyg dirigento lazdelėmis. Meiliai glaudėsi porelės. Staiga vienas jaunuolis pašoko iš vietos ir rodydamas į projektoriaus ekraną sušuko: „Susiimk, Teonai!“ Pasirodo, pirmadienio vakarais bare rodomi „Sostų karai“.
Kultūrinis reiškinys
Iki šiol „Sostų karus“ žmonės būriais stebi namuose ir baruose, o balandžio antrąjį savaitgalį prie ekranų prilipusių žiūrovų turbūt buvo dar daugiau. HBO fantastinio epo paskutinis sezonas pasitiktas su tokiu nekantrumu, kokio nematėme nuo „Hario Poterio“ finalo. „YouTube“ serialo anonso peržiūrų skaičius jau viršijo 60 mln. Per septynis sezonus šis ambicingiausias televizijos serialas tapo kultūriniu reiškiniu, kurį rašytojai ir politikai nevengia minėti, kai šneka apie žiaurią ir cinišką kovą dėl valdžios.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai