Su naujos kartos kosmetika supažindino pasitelkę patikrintą būdą

Atrado nišą grožio srityje
Natūralios, ekologiškos lietuviškos kosmetikos pasirinkimas mūsų šalyje nemažas, o štai praturtintos biologiškai aktyviomis medžiagomis – dar ir šiandien nėra daug. Kai 2012 metais verslininkai L. Kumetis ir M. Macikas ėmėsi kurti lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „VIVI“, biologiškai aktyvių medžiagų pagrindu gaminamos grožio priemonės Lietuvoje buvo visiška naujovė. Tad nišą atradę „VIVI“ kūrėjai siekė kurti saugius ir veiksmingus lietuviškus produktus. Verslininkai užmezgė bendradarbiavimą su didelę patirtį sukaupusiomis šveicarų ir prancūzų laboratorijomis, dar ir šiandien tiekiančiomis jiems medžiagas.
„Verslas gimė Alytuje. Šiame mieste ir šiandien turime laboratoriją, kurioje nuolatos gaminami naujų produktų pavyzdžiai, tobulinama jau sukurtų kosmetikos priemonių sudėtis, produktų konsistencija. Norime klientams pasiūlyti vis naujų veiksmingų produktų“, – pasakoja L. Kumetis.
Visgi, prisistatyti grožio rinkoje ir pelnyti lietuvių pasitikėjimą prireikė laiko. L. Kumetis sako, kad suprantama, jog naują kosmetiką žmonės vertina, bando, laukia rezultatų. Norėdami suburti savo klientų būrį, verslininkai negailėdavo duoti produktų išmėginti nemokamai.
„Priemones dovanojame ir šiandien, norime, kad pirkėjai įsitikintų, jog jos veiksmingos. Nesibaiminame dalyti kosmetikos, nes žinome, kad dauguma klientų sugrįš. Be to, jaučiame, kad tokiu būdu reklama apie produktus sklinda iš lūpų į lūpas“, – pasakoja L. Kumetis.
Apsiperka ir užsienio lietuviai
Per šešerius „VIVI“ veiklos metus sparčiai išaugo šių parduotuvių tinklas. Iš pradžių veikė parduotuvė Alytuje. Vėliau viena po kitos atsidarė parduotuvės Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Mažeikiuose ir Marijampolėje.
„Po bemaž trejų gyvavimo metų pradėjo veikti ir internetinė parduotuvė. Joje aktyviai perka užsienyje gyvenantys lietuviai. Galbūt pradėjo priemones naudoti dar gyvendami Lietuvoje ir nori tęsti, todėl įsigyja internetu“, – svarsto verslininkas.
Populiariausi ir labiausiai klientų pamėgti „VIVI“ produktai – kasdienio naudojimo švaros prekės. Pavyzdžiui, akimirksniu išgraibstoma arganų aliejaus plaukų kaukė. Šio aliejaus sudėtyje esantys produktai populiarūs visame pasaulyje, juos noriai naudoja ir lietuviai. Moterys vertina senėjimą stabdančius šio ženklo kremus ir kaukes.
„Produkciją nuolatos atnaujiname laboratorijoje, tad jei „VIVI“ šampūną naudojote prieš metus, jo sudėtis bus patobulinta keletą kartų“, – sako L. Kumetis.
Ieškos „VIVI“ ambasadorių
Lietuviškos kosmetikos kūrėjai nori, kad „VIVI“ produktai pirkėjams būtų kuo labiau pasiekiami ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Taip gimė naujausias sumanymas, kurį norima įgyvendinti dar šiemet. Verslininkas L. Kumetis ketina ieškoti „VIVI“ kosmetikos ambasadorių, užsienyje gyvenančių tautiečių.
„Tikimės, kad atsilieps žmonės, turintys laisvo laiko ir norintys papildomai užsidirbti, pavyzdžiui, vaikus namuose auginančios mamos. Ketiname ambasadoriams sudaryti išskirtines sąlygas, kad juos domintų bendradarbiavimas“, – teigia L. Kumetis.
Paklaustas, kokia yra sėkmingo verslo paslaptis, L. Kumetis atskleidžia, kad „VIVI“ atveju tai yra mėgstamas darbas ir dalijimasis.
„Dalytis su klientais, pakviesti juos išbandyti – vienas pagrindinių dalykų versle, nesvarbu, kokia veikla užsiimi. Žinoma, tai pasiteisina, tik jei tiki savo produktu, jei tikslas yra plėtra, o ne vienkartiniai pardavimai“, – reziumuoja verslininkas.