Kas tai? Eksperto įžvalgos

Gudrią „Gudragalvio“ idėją verslininkei iš Mažeikių pasufleravo vaikai

Publikuota: 2018-05-23 11:19

Šeimos verslą turėjusi Jurgita Cholodinskienė (45) pasakoja, kad bendrovės „Gudragalvis“ idėją sąlyginai padiktavo šeimyna – jei vaikai nebūtų lankę darželio, mintis atsigręžti į vaikų edukaciją, matyt, nebūtų kilusi. Šiandien verslininkė iš Mažeikių skaičiuoja jau vienuoliktus bendrovės gyvavimo metus, edukacines priemones leidžia ir platina ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

Pradžia: „Gudragalvis“ ėmė veikti 2006-aisiais.

Dabar: Bendrovė glaudžiai bendradarbiauja su švietimo įstaigomis Lietuvoje, šalyje veikia keturios fizinės parduotuvės. Atidarytos analogiškos įmonės Latvijoje ir Estijoje.

Veiklos sritis: Bendrovė „Gudragalvis“ užsiima edukacinių priemonių leidyba ir prekyba.

Sėkmės paslaptis: Nuoseklus, nuoširdus ir kantrus darbas, originalios idėjos, noras būti naudingiems.

Ateities planai: Toliau dirbti pelningai ir saikingai plėstis.

Viskas edukacijai

Bendrovė „Gudragalvis“ užsiima edukacinių priemonių leidyba ir prekyba. „Siūlome įvairaus spektro edukacines priemones: gamtos mokslams, matematikai, fiziniam lavinimui, kalbos ugdymui. Suskirstėme jas pagal tai, ko vaikai mokosi mokyklose, taip pat kas reikalinga ikimokyklinio ugdymo metu“, – aiškina J. Cholodinskienė.

nuotrauka::1 right

 „Swedbank“ projekto „Kiekvienas gali būti didelis“ dalyvė pasakoja, kad gudri „Gudragalvio“ idėja jos galvoje gimė kiek daugiau nei prieš dešimtmetį. Bendrovę ji įsteigė 2006-aisiais.

„Prieš 10 metų ši rinka buvo dar tik besivystanti. Pačios vaikai tada lankė darželius, taigi netrukau užmegzti kontakto su auklėtojomis, vėliau – su vaikų mokytojais. Tada jų pastebėjimas, kad darželiuose tiesiog trūksta kokybiškų žaislų, nustebino. Verslas gimė iš asmeninės patirties. Turiu du vaikus – sūnui jau 17, dukrai – 11 metų. Verslas augo ir brendo kartu su mano vaikais, jie tikrai prisidėjo „atrinkinėdami“ ir išbandydami prekes“, – šypsosi J. Cholodinskienė.

Išsiplėtė Europoje

Įkūrusi verslą moteris nuo pradžių ėmė bendrauti ir bendradarbiauti su Lietuvos darželiais ir mokyklomis – užsiėmė didmenine prekyba. Poreikis plėstis pasijuto netrukus.

„Sulaukdavome daug klausimų, kur įsigyti mūsų siūlomų prekių. Pastebėję, kad darželyje vaikai veiksmingai pasitelkia mūsų produkciją, tėveliai nori tokią turėti ir namuose. Todėl ilgainiui nukrypome ir į mažmeninę prekybą – atidarėme kelias parduotuves. Lietuvoje jų – keturios: dvi Vilniuje, po vieną Kaune ir Klaipėdoje. Dar po vieną parduotuvę atidarėme Latvijoje ir Estijoje“, – vardija J. Cholodinskienė.

Iš tiesų, pirmąjį žingsnį svetur „Gudragalvis“ žengė dar 2010-aisiais, tai yra vos po trejų metų nuo starto Lietuvoje.

„Kai įsitvirtinome Lietuvoje, gimė mintis prisistatyti ir užsieniečiams. Savo įmones įsteigėme Baltijos šalyse. Latvijoje veikia SIA „Gudra Galva“, ją įkūrėme 2010-aisiais. O bendrovė OU „Nuputaja“ Estijoje duris atvėrė 2012-aisiais. Šiose šalyse dirbame taip pat kaip ir Lietuvoje – tiesiogiai su švietimo įstaigomis“, – paaiškina verslininkė.

Ir tai dar nėra viskas: „Taip pat užsieniečiams prisistatome dalyvaudami tarptautinėse parodose. Po pasirodymo parodoje Vokietijoje galime džiaugtis naujais partneriais Suomijoje, Čekijoje, Lenkijoje, Anglijoje. Ten prekiaujame nedaug, tačiau matome, kad šia kryptimi verta eiti.“

Iššūkiai – kasdien

Pasakodama apie bendrovę „Gudragalvis“ J. Cholodinskienė sako, kad šiuo metu bendrovėje Lietuvoje dirba apie 30 žmonių. Kasmet darbo planą bendrovė skelia į dvi dalis.

„Pirmąjį pusmetį skiriame katalogui „konstruoti“. Tai didelis darbas: atrinkinėjame prekes, jas išbandome, kuriame aprašymus, galvojame, kaip atvaizduoti. Katalogas – didžiulis leidinys, leidžiamas dideliu tiražu ir pasiekiantis kiekvieną darželį ir mokyklą paštu. Taip darome visose Baltijos šalyse. Tuo tarpu antrasis pusmetis skiriamas užsakytoms prekėms pristatyti, dalyvauti parodose. Metų galas – tikras pikas prekybininkams“, – pasakoja verslininkė.

Ji neslepia nuolat susidurianti su iššūkiais: „Jie tyko ne tik kasmet, bet ir kasdien. Didžiausias iššūkis, pagrindinis galvos skausmas – apyvartinės lėšos ir jų trūkumas. Idėjų yra apsčiai, partnerių taip pat. Tačiau jei atliekame leidinių spaudos: žaidimų, kortelių užsakymus, pavyzdžiui, Kinijoje, norėdami jų kainą rinkoje padaryti prieinamą, vadinasi, reikalingi dideli tiražai, o tai reiškia įšaldytas lėšas. Tenka pasukti galvą, kaip tai spręsti.“

nuotrauka::2

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gudrią „Gudragalvio“ idėją verslininkei iš Mažeikių pasufleravo vaikai Rėmėjo turinys

Šeimos verslą turėjusi Jurgita Cholodinskienė (45) pasakoja, kad bendrovės „Gudragalvis“ idėją sąlyginai...

„Jaukumo kūrėjų“ sėkmės paslaptis – šiuolaikiška idėja ir meilė darbui Rėmėjo turinys

Interjero konsultacijas internetu teikiančios Gintarė Garcia ir Brigita Petravičiūtė sako, kad mintį imtis...

„ChB Jelly House“ – marmeladinių saldainių menas nuo nulio Rėmėjo turinys

Neretai tenka girdėti, kad saldumynai kenkia sveikatai ir juos derėtų vartoti su atsarga bei saiku. Tačiau...

„Lapė ir sesės“ vadovė dažus pati ir gamina, ir parduoda Rėmėjo turinys

Gaminti „Foxy paint“ etikete paženklintus dažus, skirtus interjero detalėms atnaujinti, mažosios bendrijos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau