„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas

Reklama publikuota: 2021-07-14
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.
svg svg
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.

Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių prioritetų per pandemiją, kuri mažmeninės prekybos darbuotojams sukūrė ekstremalias darbo sąlygas. Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė, sako, kad be sveikų darbuotojų sklandi prekybos tinklo veikla nebūtų galima, todėl prekybos tinklas visus savo darbuotojus apdraudė papildomu sveikatos draudimu.

„Pandemijos laikotarpis mūsų darbuotojams itin intensyvus. Dedame didžiules pastangas, kad sukurtume saugią aplinką mūsų tinklo parduotuvėse ir užtikrintume gerą darbuotojų savijautą ir sveikatą. Labai vertiname jų darbą ir norime padėkoti už jį, todėl nuolat peržiūrime ir pasiūlome priemones, kurios padėtų jiems jaustis tvirčiau ir suteiktų motyvacijos. Mūsų darbuotojai turi galimybę gauti profesionalaus psichologo konsultaciją, išsitirti sveikatą, o nuo liepos 1 d. apdraudėme juos ir  papildomu sveikatos draudimu“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Pasak Personalo departamento direktorės, tai dar vienas nuoseklus žingsnis kurti didesnę darbuotojų gerovę. Papildomas sveikatos draudimas suteikia darbuotojams, kurių prekybos tinkle yra beveik 6000, galimybę kokybiškai rūpintis savo sveikata ir prireikus gauti kvalifikuotą pagalbą. Darbdavio iniciatyva ir lėšomis darbuotojai, kurių bandomasis laikotarpis yra pasibaigęs, apdrausti vienerių metų laikotarpiui.

„Mums svarbu kiekvienas darbuotojas bei jo gerovė ir sveikatos draudimas yra būdas realiai parodyti, kaip jais rūpinamės. Norime pabrėžti savo darbuotojams, kaip labai vertiname jų darbą ir pastangas. Taip pat siekiame, kad jie būtų sveiki, o prireikus greitai gautų pagalbą ir jiems nereikėtų ilgai laukti gydytojo konsultacijos. Tikime, kad šis papildomas draudimas taps dar viena motyvacine priemone ir padės jaustis tvirčiau“, – teigia Personalo departamento direktorė.

Galimybė kvalifikuotą pagalbą gauti laiku

Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, gera darbuotojų savijauta ir motyvacija padeda įveikti pandemijos sukurtus iššūkius. Per šį laikotarpį ypač išryškėjo, kaip svarbu sveikata rūpintis nedelsiant. O sveikatos draudimas prekybos tinklo darbuotojams suteikia galimybę iš karto kreiptis ne tik į valstybines, bet ir į privačias gydymo įstaigas, kuriose pagalbos dažnu atveju galima sulaukti greičiau.

Draudimas galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui – šeimos gydytojų ir specialistų konsultacijoms, diagnostiniams tyrimams. Stacionarinio gydymo atveju bus apmokamos tos išlaidos, kurios nėra kompensuojamos iš privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų.

Sveikatos draudimas taikomas ir kritinių ligų, įskaitant COVID-19, atveju. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Todėl sveiki darbuotojai, kuriems galbūt draudimo laikotarpiu ir neprireiks kreiptis į gydytoją, taip pat pajus draudimo naudą.

„Tikime, kad papildomas sveikatos draudimas yra puiki investicija į darbuotojų gerovę. Be to, ši priemonė turėtų prisidėti ir prie sklandžios prekybos tinklo veiklos. Reikiamu laiku kvalifikuotą pagalbą gaunančių darbuotojų nedarbingumo laikotarpis turėtų sutrumpėti, tad jų nereikės pavaduoti kitiems komandos nariams. Geresnė mūsų darbuotojų fizinė ir emocinė savijauta padės užtikrinti ir gerą atmosferą pirkėjams“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė. 

Nuolatinis dėmesys darbuotojų savijautai

Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, prekybos tinklas nuolat siūlo darbuotojams ir kitų papildomų naudų, kurios padeda jaustis kaip įmanoma labiau užtikrintiems.

Dar šių metų birželį „Iki“ suteikė galimybę COVID-19 sirgusiems darbuotojams bendrovės lėšomis atlikti išsamų sveikatos patikrinimą. Taip siekiama palaikyti darbuotojus, išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių.

Pandemijos laikotarpis sukėlė grėsmę ne tik fizinei darbuotojų sveikatai. Nuolatinė nežinia dėl ateities išvargino ir emociškai. Todėl „Iki“ rudenį pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis. Daug dėmesio skiriama ir streso valdymui. Specialioje nuotolinėje mokymų platformoje pateikiami darbuotojams prieinami streso valdymo mokymai.

Prekybos tinklas skatina visus savo darbuotojus pasiskiepyti. Tam sukurtas ir specialus darbuotojams skirtas puslapis, kuriame pateikiama objektyvi informacija apie skiepus nuo COVID-19 viruso.

„Mažmeninės prekybos srityje dirbantys žmonės kasdien susiduria su dideliu skaičiumi pirkėjų. Suteikiame visas įmanomas apsaugos priemones, tačiau taip pat labai raginame savo darbuotojus pasiskiepyti. Kuo daugiau žmonių bus paskiepyta, tuo ramiau galės jaustis mūsų darbuotojai ir pirkėjai“, – teigia Personalo departamento direktorė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių...

„It‘s simple“
2021.07.14
Pirmasis Lietuvoje išmaniųjų higienos tyrimas nustebino: ant telefono daugiau bakterijų nei lifte ar automobilio durelių rankenos Verslo tribūna

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas „Išmaniųjų higienos“ tyrimas – buvo vertinama, kiek ant įvairių kasdien mūsų...

„It‘s simple“
2021.06.30
Neįprastą el. kainų diegimo praktiką pasirinkęs prekybos tinklas „Iki“ ėmėsi technologijos plėtros Verslo tribūna

Apie 50 proc. taupomos popieriaus sąnaudos, geresnė klientų patirtis ir efektyvesnis darbuotojų laiko...

„It‘s simple“
2021.06.18
„Bitė“ darbuotojus vasarai perkraustė prie jūros: karantinas – iššūkis kultūrai Verslo tribūna

Sukurti stiprią organizacijos kultūrą užtrunka ne vienerius metus tam nuosekliai skiriant daug dėmesio ir...

„It‘s simple“
2021.06.17
„Iki“ taikomos priemonės suteikia dar daugiau saugumo ir darbuotojams, ir pirkėjams Verslo tribūna 2

Prekybos tinklas „Iki“ visą pandemijos laikotarpį sutelkė dėmesį į darbuotojų ir pirkėjų saugumą. Karantino...

„It‘s simple“
2021.06.08
„Iki“ patirtis: etiško verslo principai ir dėmesys gyvūnų gerovei Verslo tribūna 1

Dėmesys aplinkosaugai ir tvarumui jau seniai yra tapę neatsiejama prekybos tinklo „Iki“ strategijos dalimi.

„It‘s simple“
2021.05.25
Pirmą kartą    Lietuvoje organizuojami    „Metų CTO“ rinkimai: kviečiame teikti paraiškas  Verslo tribūna 1

Šiandien startuoja pirmą kartą Lietuvoje organizuojami „Metų CTO“ rinkimai. Kviečiami dalyvauti vadovai,...

„It‘s simple“
2021.05.13
Pramoga ir atsipalaidavimo būdas: kaip šiuolaikinė televizija lengvina žmonių gyvenimą? Verslo tribūna

Ilgą laiką televizija buvo bene vienintelis pramogų šaltinis namuose, kuris suvienija visą šeimą. Išplitus...

„It‘s simple“
2021.05.06
„Iki“ kulinarijos asortimentą atnaujina triskart per metus: pirkėjai ieško ir skonių, ir sveikumo Verslo tribūna

Šiemet naują kulinarijos gaminių seriją „Pasaulio skoniai“ pristatęs prekybos tinklas „Iki“ stebi...

„It‘s simple“
2021.04.28
3 kasdienybę lengvinantys įrenginiai, kuriuos ateityje turės kiekvienas Verslo tribūna 2

Dar prieš penkmetį tokie išmanūs daiktai kaip laikrodžiai su eSIM, belaidės ausinės ir kameros atrodė...

„It‘s simple“
2021.04.16
Naujas „Iki“ ekspress parduotuvių formatas primena užkandines Verslo tribūna

Prekybos tinklas „Iki“ iš esmės atnaujino mažųjų „ekspress“ parduotuvių koncepciją ir kovo 31 d. atidarė...

„It‘s simple“
2021.04.07
„Iki“ atliko pirkėjų įpročių tyrimą: parduotuvėse lankosi rečiau, bet ten jaučiasi saugūs Verslo tribūna

Retesni apsilankymai parduotuvėse, išaugęs pirkinių krepšelis, pasikeitęs pirkėjų maršrutas prekybos centre...

„It‘s simple“
2021.03.25
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo penketuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge pateko į garbingą pirmąjį...

„It‘s simple“
2021.03.23
3 sprendimai, lengvinantys virtualų apsipirkimą Verslo tribūna

Pandemijos metu daugybė verslų turėjo persiorientuoti į skaitmeninę erdvę. Tokia didelė pasiūla pakėlė...

„It‘s simple“
2021.03.23
„Iki“ kompetencijų ugdymo centrų nauda atsiskleidė per pandemiją Verslo tribūna 1

Pasaulinė koronaviruso krizė sukėlė daug iššūkių – teko ieškoti naujų darbo ir bendravimo formų, ypač...

„It‘s simple“
2021.02.17
Plėsti savitarnos kasų technologiją „Iki“ motyvuoja galimybė užtikrinti geresnę apsipirkimo patirtį Verslo tribūna 6

2008 m. pirmąsias savitarnos kasas Lietuvoje įdiegęs prekybos tinklas „Iki“ tokį žingsnį darė vedamas...

„It‘s simple“
2021.02.10
Klientai ieško paprastumo: kokiais principais turėtų vadovautis verslas Verslo tribūna

Sudėtingi produktai ar paslaugos ir nesklandus pardavimo procesas bei aptarnavimas vis dažniau pralaimi kovą...

„It‘s simple“
2021.02.08
Sėkmė slypi detalėse – gera klientų patirtis augina verslą   Verslo tribūna

Verslams tarpusavyje vis sunkiau konkuruoti kaina, prekės ar paslaugos išskirtinumu, pasiūlos įvairove, tad...

„It‘s simple“
2021.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku