„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“
„It‘s simple“

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2021-07-14 08:00

„Iki“ investicija į darbuotojus – papildomas sveikatos draudimas

Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.
Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė.
Prekybos tinklas „Iki“ itin daug dėmesio skiria darbuotojų ir pirkėjų saugumui. Tai vienas svarbiausių prioritetų per pandemiją, kuri mažmeninės prekybos darbuotojams sukūrė ekstremalias darbo sąlygas. Edita Jakučionytė-Lukšė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios UAB „Palink“ personalo departamento direktorė, sako, kad be sveikų darbuotojų sklandi prekybos tinklo veikla nebūtų galima, todėl prekybos tinklas visus savo darbuotojus apdraudė papildomu sveikatos draudimu.

„Pandemijos laikotarpis mūsų darbuotojams itin intensyvus. Dedame didžiules pastangas, kad sukurtume saugią aplinką mūsų tinklo parduotuvėse ir užtikrintume gerą darbuotojų savijautą ir sveikatą. Labai vertiname jų darbą ir norime padėkoti už jį, todėl nuolat peržiūrime ir pasiūlome priemones, kurios padėtų jiems jaustis tvirčiau ir suteiktų motyvacijos. Mūsų darbuotojai turi galimybę gauti profesionalaus psichologo konsultaciją, išsitirti sveikatą, o nuo liepos 1 d. apdraudėme juos ir  papildomu sveikatos draudimu“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė.

Pasak Personalo departamento direktorės, tai dar vienas nuoseklus žingsnis kurti didesnę darbuotojų gerovę. Papildomas sveikatos draudimas suteikia darbuotojams, kurių prekybos tinkle yra beveik 6000, galimybę kokybiškai rūpintis savo sveikata ir prireikus gauti kvalifikuotą pagalbą. Darbdavio iniciatyva ir lėšomis darbuotojai, kurių bandomasis laikotarpis yra pasibaigęs, apdrausti vienerių metų laikotarpiui.

„Mums svarbu kiekvienas darbuotojas bei jo gerovė ir sveikatos draudimas yra būdas realiai parodyti, kaip jais rūpinamės. Norime pabrėžti savo darbuotojams, kaip labai vertiname jų darbą ir pastangas. Taip pat siekiame, kad jie būtų sveiki, o prireikus greitai gautų pagalbą ir jiems nereikėtų ilgai laukti gydytojo konsultacijos. Tikime, kad šis papildomas draudimas taps dar viena motyvacine priemone ir padės jaustis tvirčiau“, – teigia Personalo departamento direktorė.

Galimybė kvalifikuotą pagalbą gauti laiku

Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, gera darbuotojų savijauta ir motyvacija padeda įveikti pandemijos sukurtus iššūkius. Per šį laikotarpį ypač išryškėjo, kaip svarbu sveikata rūpintis nedelsiant. O sveikatos draudimas prekybos tinklo darbuotojams suteikia galimybę iš karto kreiptis ne tik į valstybines, bet ir į privačias gydymo įstaigas, kuriose pagalbos dažnu atveju galima sulaukti greičiau.

Draudimas galioja ambulatoriniam ir stacionariniam gydymui – šeimos gydytojų ir specialistų konsultacijoms, diagnostiniams tyrimams. Stacionarinio gydymo atveju bus apmokamos tos išlaidos, kurios nėra kompensuojamos iš privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų.

Sveikatos draudimas taikomas ir kritinių ligų, įskaitant COVID-19, atveju. Papildomai suteikiama kompensacija odontologo paslaugoms, profilaktiniam patikrinimui, vaistams ir medicinos prekėms. Todėl sveiki darbuotojai, kuriems galbūt draudimo laikotarpiu ir neprireiks kreiptis į gydytoją, taip pat pajus draudimo naudą.

„Tikime, kad papildomas sveikatos draudimas yra puiki investicija į darbuotojų gerovę. Be to, ši priemonė turėtų prisidėti ir prie sklandžios prekybos tinklo veiklos. Reikiamu laiku kvalifikuotą pagalbą gaunančių darbuotojų nedarbingumo laikotarpis turėtų sutrumpėti, tad jų nereikės pavaduoti kitiems komandos nariams. Geresnė mūsų darbuotojų fizinė ir emocinė savijauta padės užtikrinti ir gerą atmosferą pirkėjams“, – sako E. Jakučionytė-Lukšė. 

Nuolatinis dėmesys darbuotojų savijautai

Pasak E. Jakučionytės-Lukšės, prekybos tinklas nuolat siūlo darbuotojams ir kitų papildomų naudų, kurios padeda jaustis kaip įmanoma labiau užtikrintiems.

Dar šių metų birželį „Iki“ suteikė galimybę COVID-19 sirgusiems darbuotojams bendrovės lėšomis atlikti išsamų sveikatos patikrinimą. Taip siekiama palaikyti darbuotojus, išsklaidyti jų nerimą ir nuogąstavimus dėl galimų ligos pasekmių.

Pandemijos laikotarpis sukėlė grėsmę ne tik fizinei darbuotojų sveikatai. Nuolatinė nežinia dėl ateities išvargino ir emociškai. Todėl „Iki“ rudenį pirmasis iš prekybos tinklų pasiūlė emocinės paramos liniją „Kaip jautiesi?“ Tai – nemokamų profesionalaus psichologo konsultacijų linija, į kurią besikreipiantys darbuotojai gali pasidalinti savo emocijomis. Daug dėmesio skiriama ir streso valdymui. Specialioje nuotolinėje mokymų platformoje pateikiami darbuotojams prieinami streso valdymo mokymai.

Prekybos tinklas skatina visus savo darbuotojus pasiskiepyti. Tam sukurtas ir specialus darbuotojams skirtas puslapis, kuriame pateikiama objektyvi informacija apie skiepus nuo COVID-19 viruso.

„Mažmeninės prekybos srityje dirbantys žmonės kasdien susiduria su dideliu skaičiumi pirkėjų. Suteikiame visas įmanomas apsaugos priemones, tačiau taip pat labai raginame savo darbuotojus pasiskiepyti. Kuo daugiau žmonių bus paskiepyta, tuo ramiau galės jaustis mūsų darbuotojai ir pirkėjai“, – teigia Personalo departamento direktorė.

52795
130817
52791