„Teamgate“ pirmą kartą pateko į naujausią „Gartner“ kvadrantą

Skinasi kelią už Atlanto
Pernai „Teamgate“ užsienio rinkose lydėjo sėkmė: pardavimų apyvarta svetur augo 300 proc. ir dabar sudaro didžiąją dalį visų „Teamgate“ pajamų. Nors jau šiuo metu 50 proc. įmonės klientų – iš JAV ir Kanados, įmonė ketina ir toliau skverbtis į JAV rinką, kuri sudaro 45 proc. pasaulinės CRM rinkos. Vien smulkių ir vidutinio dydžio segmento įmonių, į kurias taikosi „Teamgate“, JAV yra daugiau nei 25 mln. – beveik tiek pat, kiek visoje Europos Sąjungoje.
JAV CRM rinką sudaro 30 mlrd. eurų ir „Teamgate“ vadovas pasakoja, kad šių metų planai pirmiausia siejami būtent su ja. Šiuo metu didžiausia „Teamgate“ pardavimų dalis jau vyksta per padalinį Londone ir įmonė svarsto apie panašaus padalinio steigimą JAV. „Ketiname JAV rinkai skirti visas jėgas“, – sako M. Andrijauskas bei pastebi, kad kelią į naujas rinkas lengvina ir tarptautinis pripažinimas.
infogr.am::infogram_0_20410c0d-e77a-45ab-b8d1-af8e39eaa2dd
Šiuo metu „Teamgate“ klientų yra visuose žemynuose: pusė – iš JAV ir Kanados, 20 proc. – iš Europos šalių. „Pernai taip pat bandėme įkelti koją į Rusijos rinką, tačiau supratome, kad marketingo ir pardavimų modelis, kurį taikome, ten neveikia“, – sako M. Andrijauskas.
Pardavimams Lietuvos rinkoje „Teamgate“ pernai skyrė mažiau dėmesio, tačiau namų rinkoje dėl gerų atsiliepimų ir rekomendacijų apyvarta pernai, kaip ir užpernai, paaugo 40 proc. „Šiemet klientų aptarnavimo skyriaus didinimas bus nukreiptas į esamus klientus ir jų darbo kokybės gerinimą“, – pabrėžia „Teamgate“ vadovas.
Dėmesys – automatizacijai ir klientų aptarnavimui
„Teamgate“ vadovas pabrėžia, kad siekia pasiūlyti ne tik kokybišką CRM įrankį, bet ir išskirtinį klientų aptarnavimą. „Norėdami užtikrinti paslaugų kokybę visose rinkose, komandoje turime specialistų iš įvairių šalių, nors paslaugas teikiame iš Lietuvos. Tiesa, šiemet ketiname pasižvalgyti specialistų konkrečiose rinkose, kurie galėtų dirbti tiesiogiai su klientais toje šalyje. Be to, jau pernai daug dėmesio skyrėme infrastruktūros plėtrai JAV ir Europoje“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas.
Pasakodamas apie „Teamgate“ produkto tobulinimo kryptis, M. Andrijauskas atskleidžia, kad pernai daug dėmesio skirta produkto integracijos galimybėms: „Šiandien sunku įsivaizduoti programinį sprendimą, kuris būtų autonominis ir neturėtų išorinių integracijų. Iš savo patirties matome, kad pradėję naudoti „Teamgate“, klientai jau po kelių savaičių pradeda domėtis integracijų paketu ir bėgant laikui vis labiau jį plečia.“
infogr.am::infogram_0_ccc47d52-26ef-4d86-b775-53d3ab248a4b
Šiemet „Teamgate“ planuose – išmanumo ir automatizmo vystymas, patariamosios analitikos tobulinimas. „Iš akiračio ir toliau neišleisime produkto patogumo naudotojui“, – pastebi „Teamgate“ vadovas.