Kas tai? Eksperto įžvalgos

„Teamgate“ pirmą kartą pateko į naujausią „Gartner“ kvadrantą

Publikuota: 2018-03-06
Marijus Andrijauskas UAB "Teamgate" direktorius.
Marijus Andrijauskas UAB "Teamgate" direktorius.

Prasidėjus 2018-iems, klientų valdymo sistema (CRM) „Teamgate“ pirmą kartą pateko į naujausią „Gartner“ kvadrantą „FrontRunners“. Be to, lietuvių sukurta sistema jau du metus iš eilės laimi auksą kaip draugiškiausias naudotojui produktas savo kategorijoje. „Pavyko išlaikyti ir keletą kitų lyderio pozicijų tarptautiniuose reitinguose. Šie laimėjimai ne tik padidina mūsų prekės ženklo žinomumą, bet ir padeda pardavimams“, – sako „Teamgate“ vadovas Marijus Andrijauskas.

Skinasi kelią už Atlanto 

Pernai „Teamgate“ užsienio rinkose lydėjo sėkmė: pardavimų apyvarta svetur augo 300 proc. ir dabar sudaro didžiąją dalį visų „Teamgate“ pajamų. Nors jau šiuo metu 50 proc. įmonės klientų – iš JAV ir Kanados, įmonė ketina ir toliau skverbtis į JAV rinką, kuri sudaro 45 proc. pasaulinės CRM rinkos. Vien smulkių ir vidutinio dydžio segmento įmonių, į kurias taikosi „Teamgate“, JAV yra daugiau nei 25 mln. – beveik tiek pat, kiek visoje Europos Sąjungoje. 

JAV CRM rinką sudaro 30 mlrd. eurų ir „Teamgate“ vadovas pasakoja, kad šių metų planai pirmiausia siejami būtent su ja. Šiuo metu didžiausia „Teamgate“ pardavimų dalis jau vyksta per padalinį Londone ir įmonė svarsto apie panašaus padalinio steigimą JAV. „Ketiname JAV rinkai skirti visas jėgas“, – sako M. Andrijauskas bei pastebi, kad kelią į naujas rinkas lengvina ir tarptautinis pripažinimas.

infogr.am::infogram_0_20410c0d-e77a-45ab-b8d1-af8e39eaa2dd

Šiuo metu „Teamgate“ klientų yra visuose žemynuose: pusė – iš JAV ir Kanados, 20 proc. – iš Europos šalių. „Pernai taip pat bandėme įkelti koją į Rusijos rinką, tačiau supratome, kad marketingo ir pardavimų modelis, kurį taikome, ten neveikia“, – sako M. Andrijauskas.

Pardavimams Lietuvos rinkoje „Teamgate“ pernai skyrė mažiau dėmesio, tačiau namų rinkoje dėl gerų atsiliepimų ir rekomendacijų apyvarta pernai, kaip ir užpernai, paaugo 40 proc. „Šiemet klientų aptarnavimo skyriaus didinimas bus nukreiptas į esamus klientus ir jų darbo kokybės gerinimą“, – pabrėžia „Teamgate“ vadovas.

Dėmesys – automatizacijai ir klientų aptarnavimui

„Teamgate“ vadovas pabrėžia, kad siekia pasiūlyti ne tik kokybišką CRM įrankį, bet ir išskirtinį klientų aptarnavimą. „Norėdami užtikrinti paslaugų kokybę visose rinkose, komandoje turime specialistų iš įvairių šalių, nors paslaugas teikiame iš Lietuvos. Tiesa, šiemet ketiname pasižvalgyti specialistų konkrečiose rinkose, kurie galėtų dirbti tiesiogiai su klientais toje šalyje. Be to, jau pernai daug dėmesio skyrėme infrastruktūros plėtrai JAV ir Europoje“, – pasakoja „Teamgate“ vadovas.

Pasakodamas apie „Teamgate“ produkto tobulinimo kryptis, M. Andrijauskas atskleidžia, kad pernai daug dėmesio skirta produkto integracijos galimybėms: „Šiandien sunku įsivaizduoti programinį sprendimą, kuris būtų autonominis ir neturėtų išorinių integracijų. Iš savo patirties matome, kad pradėję naudoti „Teamgate“, klientai jau po kelių savaičių pradeda domėtis integracijų paketu ir bėgant laikui vis labiau jį plečia.“

infogr.am::infogram_0_ccc47d52-26ef-4d86-b775-53d3ab248a4b

Šiemet „Teamgate“ planuose – išmanumo ir automatizmo vystymas, patariamosios analitikos tobulinimas. „Iš akiračio ir toliau neišleisime produkto patogumo naudotojui“, – pastebi „Teamgate“ vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip buvo įkurtas vienas pirmųjų debesijos duomenų centrų Lietuvoje? Rėmėjo turinys 3

Vienas svarbiausių IT pokyčių per pastarąjį dešimtmetį, palietusių ir daugumą organizacijų Lietuvoje –...

Išmani visuomenė
2018.11.27
Startuolio „PulseTip“ apklausų sprendimas – tarp 40-ies geriausių pasaulyje Premium 1

Darbuotojų apklausų startuolis „PulseTip“, kuris šių metų konkurse „Naujasis knygnešys 2018“ iškovojo...

Technologijos
2018.11.27
Debesijos paslaugos: 5 patarimai, padėsiantys paprastai pasiekti geresnių rezultatų Rėmėjo turinys 6

Kaip pasiekti geriausių rezultatų skiriant tik tiek pastangų ir laiko, kiek reikia? Vienas iš geriausių kelių...

„Zenedge“ pardavimas: startuolis atsidūrė po „Oracle“ sparnu Premium

JAV IT milžinė „Oracle“, neseniai įsigijusi lietuvio su keliais partneriais įkurtą ir Kaune biurą turintį...

Technologijos
2018.11.23
Britų bendrovė „Alchemetrics“ atidaro IT padalinį Lietuvoje 2

Planuodama plėtrą ir modernizaciją, vartotojų duomenų platformų specialistė „Alchemetrics“ atidarė padalinį...

Technologijos
2018.11.19
Du zuikiai vienu šūviu: naujas akceleratorius pritraukė 10 užsienio startuolių Premium 2

Lietuvos banko ir Finansų ministerijos pastangos skatinti „fintech“ rinką duoda rezultatų. Lietuvoje veiklą...

Technologijos
2018.11.15
Dirbtinis intelektas ir 100 mlrd. Eur visų ES inovacijų problemų neišspręs Premium 1

Europos Komisija (EK) ateinančiam finansiniam periodui (2021–2027 m.) mokslo ir startuolių finansavimui bei...

Technologijos
2018.11.15
Lietuvoje kuriamas 50 mln. Eur investicijų į biotechnologijas fondas Premium 12

Rūta Laukien, iš Lietuvos kilusi JAV verslininkė, kartu su dviem partneriais steigia fondą, investuosiantį į...

Technologijos
2018.11.15
Izraelio debesų kompiuterijos veteranai „TeraSky“ kuriasi Vilniuje 

Izraelio pažangiųjų debesų kompiuterijos paslaugų bendrovė „TeraSky“ Vilniuje atidaro savo Europos filialą.

Technologijos
2018.11.14
„Swedbank“ jau leidžia atlikti momentinius mokėjimus, bet ne verslui 9

„Swedbank“ klientai nuo šiandien gali atlikti momentinius mokėjimus. Tiesa, tik privatūs klientai, tik šalies...

Technologijos
2018.11.12
Santaros klinikos ieško, kas sukurtų įtvarų 3D spausdinimo technologiją Premium 9

Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos paskelbė dar vieną ikiprekybinį pirkimą. Šįkart ieškoma, kas...

Technologijos
2018.11.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau