Žaidimų industrijai šiemet piešiamas slogus augimas

Šią rinką analizuojanti bendrovė „Newzoo“ savo tinklaraštyje paskelbė prognozę, kad žaidimų industrija šiemet ūgtelės 2,1%, iki 187,7 mlrd. USD, kai pernai sektorius augo vos 0,6%.
Apie 51% visų pajamų turėtų sugeneruoti asmeniniai kompiuteriai ir konsolės, kurių augimas šiemet turėtų pralenkti žaidimų išmaniesiems įrenginiams segmentą, tačiau vaidmenys turėtų susikeisti ir greitesnis augimas žadamas jau išmaniųjų įrenginių žaidimams.
Industrija dabar kaip į gana tolimą praeitį žvelgia į pandeminius laikus, kuomet karantino apribojimai visame pasaulyje žmones skatino daugiau laiko praleisti žaidžiant žaidimus.
Kaip rašo CNBC, spaudimą žaidimų bendrovėms kūrė ne tik atlaisvinti karantino apribojimai, bet ir vartotojų kišenes prispaudusi aukšta infliacija bei pakeltos palūkanos.
Ne viena stambi žaidimų bendrovė 2023 ir 2024 m. skelbė apie atleidimus, pavyzdžiui, vos „Activision Bilzzard“ įsigijusi „Microsoft“ sausį pranešė savo žaidimų padalinyje atleidžianti 1.900 žmonių.
Visgi „Newzoo“ teigia, kad kitais metais sektorius turėtų grįžti su trenksmu, kadangi laukiama dviejų svarbių naujienų – „Nintendo Switch“ konsolės įpėdinio bei „Grant Theft Auto VI“, vienos sėkmingiausių visų laikų kompiuterinių žaidimų franšizių, tęsinio. Paskutinį kartą visiškai naujas „Grand Theft Auto“ žaidimas buvo pasirodęs 2013 m.
Anot „Newzoo“ analitiko Michielo Buijsmano, pagrindinis iššūkis sektoriaus bendrovėms kitąmet bus kontroliuoti išlaidas „perpildytoje ir vis labiau konsoliduotoje rinkoje.“