2023-07-24 16:41

Atsisveikinimas su paukščiu: „Twitter“ virsta į X

X – naujasis „Twitter“ prekės ženklas. Sheldono Cooperio („Zumapress“/„Scanpix“) nuotr.
X – naujasis „Twitter“ prekės ženklas. Sheldono Cooperio („Zumapress“/„Scanpix“) nuotr.
„Twitter“ palaipsniui pradeda atsisakyti beveik du dešimtmečius kultivuoto prekės ženklo – ikonišku tapusį mėlyną paukštį keičia X. Kompanijos savininkas Elonas Muskas sekmadienį pranešė, kad „atsisveikinama su „Twitter“ prekės ženklų, palaipsniui ir su visais paukščiais.“

Pirmadienį tituliniame socialinio tinklo puslapyje iki tol įprastas mėlynas „Twitter“ paukštis pasikeitė į X logotipą, o E. Muskas (taip pat pasikeitęs savo profilio nuotrauką į X) įkėlė nuotrauką, kurioje X raide nušviečiama bendrovės būstinė San Fransiske.

Nuo sekmadienio „Twitter“ socialinis tinklas yra pasiekiamas per x.com domeną, kurį iš paties E. Musko įkurtos įmonės „PayPal“ jis susigrąžino dar 2017 m. Pakeistas ir „Twitter“ administracijos paskyros @twitter logotipas.

Prekės ženklą savo profilyje pasikeitė ir Linda Yaccarino, „Twitter“ vadovė.

Apie prekės ženklo keitimą E. Muskas pranešė savaitgalį, pareikšdamas, kad palaipsniui bus atsisakoma su „Twitter“ nuo pat kompanijos įkūrimo 2006 m. asocijuoto mėlyno paukščio.

VŽ primena, kad pavasarį paaiškėjo, jog „Twitter“ valdžiusi kompanija buvo prijungta prie kitos E. Musko kompanijos „X Corp“. Šį prekės ženklą jis naudoja žadamo superprogramėlės projekto kontekste bei pernai buvo sakęs, esą „Twitter“ palaidojimas pagreitins X sukūrimą“.

Socialinio tinklo logotipas su mėlynu paukščiu balandį laikinai buvo pakeistas į šiba inu veislės šunį iš vieno žinomiausių interneto memų Doge. Pagal šį memą sukurta ir E. Musko ne kartą reklamuota „dogecoin“ kriptovaliuta.

52795
130817
52791