„Meta“ sunkumai: sumažėjusios pajamos, vangios prognozės

„Meta“ pelnas, tenkantis vienai akcijai, siekė 2,46 USD. „Refinitiv“ duomenimis, analitikų prognozių vidurkis siekė 2,59 USD.
Pajamos antrąjį ketvirtį sudarė 28,82 mlrd. USD bei buvo 1% mažesnės nei tuo pat laikotarpiu pernai (analitikų prognozė – 28,94 mlrd. USD).
Kasdien aktyvių naudotojų rodiklis siekė 1,97 mlrd. („StreetAccount“ duomenimis, prognozė – 1,96 mlrd.), mėnesinių aktyvių naudotojų – 2,93 mlrd. (2,94 mlrd. prognozė), vidutinės pajamos iš vieno naudotojo sudarė 9,82 USD (9,83 USD prognozė).
„Meta“ šiemet prarado apie pusę kapitalizacijos, investuotojams nerimaujant dėl pagrindinio kompanijos pajamų šaltinio – internetinės reklamos verslo.
Jam skaudžiai kirto pernai atnaujintos „Apple“ privatumo taisyklės, kurios apribojo „Meta“ galimybės sekti ir rinkti duomenis apie savo platformų naudotojus. Nepadeda ir prastėjančios makroekonominės sąlygos, verčiančios kai kurias bendroves apkarpyti reklamai skiriamus biudžetus, rašo CNBC.
Pasak „Meta“, trečiojo ketvirčio pajamos turėtų būti 26–28,5 mlrd. USD rėžyje, kas yra mažiau, nei, anot „Refinitiv“, tikėjosi analitikai (30,5 mlrd. USD). Jei kompanijos prognozė pasitvirtins, tai trečiąjį ketvirtį reikš 2–11% pajamų sumažėjimą, palyginti su pernai liepa–rugsėju.
Dar vienas iššūkis „Metai“ – spartus trumpų vaizdo įrašų platformos „TikTok“ augimas. Markas Zuckerbergas, „Meta“ vadovas, skambutyje su analitikais ir investuotojais teigė, jog „Instagram Reels“, tiesioginis bendrovės atsakas „TikTok“, pasiekė 1 mlrd. USD metinių pajamų ribą.
Nepaisant „Meta“ statymų ant „Reels“, M. Zuckerbergas pripažino, kad šis produktas negeneruoja pajamų taip efektyviai, kaip „Instagram Stories“ bei pagrindinis šio socialinio tinklo naujienų srautas.
Tai buvo paskutinis kartas, kai finansinių rezultatų pristatyme dalyvavo Sheryl Sandberg, „Meta“ operacijų vadovė, dažnai vadinta M. Zuckerbergo dešiniąja ranka – ji iš kompanijos pasitraukia rudenį.
„Daugybė makroekonominių faktorių turi neigiamą įtaką mūsų pajamoms, jaučiame, kad kai kurie dalykai, prasidėję ankstesniais ketvirčiais, tęsiasi toliau, pavyzdžiui, karo Ukrainoje įtaka bei e. komercijos rinkos normalizacija po per pandemiją pasiekto piko. Tačiau yra ir naujų iššūkių – auganti infliacija bei nežinomybė dėl gresiančios recesijos“, – sakė S. Sandberg.