COVID-19 testavimo valdymo sistemai – 5 mln. Eur
„Sistema padeda operatyviai paskirstyti gyventojų srautus Lietuvoje į mobiliuosius punktus, apdoroti gaunamus duomenis ir juos valdyti, taip pat fiksuoti pokytį visoje Lietuvoje“ – sako Nedas Jasinskas, TSMA vadovas.
Bendrovė nurodo, kad ESSC įsigytos informacinės technologijos taip pat leidžia organizuoti mobiliųjų testavimo punktų darbą, efektyviau valdyti gyventojų skambučių į karštąją telefono liniją 1808 srautą, registruoti gyventojus ir teikia informaciją apie tyrimo detales SMS žinutėmis.
Visą parą veikiančios sistemos paslaugos teikiamos bendradarbiaujant su šalies telekomunikacijų operatoriais. Jiems atiteks 2 mln. Eur sutarties vertės, dar 2,7 mln. Eur – IT sistemos aptarnavimui iki trejų metų. TSMA skelbia, kad sistemos įgyvendinime dalyvauja keliolika IT specialistų
Sutartį dėl paslaugų tiekimo TSMA su ESSC pasirašė šįmet vasario 12 d., ji buvo vienintelė šios sistemos diegimo konkurso dalyvė. Tą pačią dieną konkursas, ESSC teigimu, buvo apskųstas teismui.
Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldaus centro atstovai nurodo, kad apskųstas sprendimas konkurso sąlygas vykdyti pagreitinta tvarka ir kvalifikacijos reikalavimas sistemos diegėjui turėti aplinkosaugos vadybos sistemos standarto sertifikatą ISO 14001. Kokia bendrovė apskundė konkursą, ESSC nenurodo.
TSMA teigia, kad jos IT sistemos taip pat įdiegtos ir užsienyje – Estijoje, Kazachstane, ir Olandijoje. 2019 m., Registrų centro duomenimis, TSMA pardavimo pajamos siekė 1,44 mln. Eur, panašias pardavimo pajams bendrovė nurodo gavusi ir pernai.
Apie 70% pajamų įmonė gauna iš viešųjų pirkimų.