„Techprizmė“. Prenumeratos ir „Adobe“ skaitmeniniai spąstai

Prenumeratos modelis skaitmeninėje ekonomikoje sparčiai auga jau daug metų ir iš jos bent jau artimiausiu metu niekur dingti neturėtų. Teoriškai toks modelis yra naudingas tiek verslui, tiek naudotojams, kurie taip gali gauti prieigą prie įvairių paslaugų, ar tai būtų programinė įranga, ar debesis, ar muzika, ar filmai ir serialai.
Prieš gerą dešimtmetį savo grafikos dizaino programinės įrangos paketą pasiūlyti kaip prenumeratą nusprendė ir „Adobe“ – „Photoshop“ ir kitų puikiai žinomų grafikos redagavimo produktų kūrėja.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai