Nors „Meta“ rezultatai viršijo Volstrito lūkesčius, ateities prognozės – santūresnės

Kaip skelbia CNBC, pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovė gavo 36,46 mlrd. USD, kas yra 27% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Tai viršijo LSEG analitikų prognozes, kurie tikėjosi 36,16 mlrd. USD.
Tuo metu bendrovės pelnas išaugo daugiau nei dvigubai – iki 12,37 mlrd. USD, arba 4,71 USD už akciją, kai pernai pelnas siekė 5,71 mlrd. USD, arba 2,20 USD už akciją. LSEG analitikai prognozavo 4,32 USD už akciją.
Pagrindinė didėjusio pelno priežastis yra bendrovės vykdoma sąnaudų mažinimo politika. Dėl to bendrovė mažino ir etatų skaičių – darbuotojų skaičius, palyginti su ankstesniais metais, per pirmąjį ketvirtį sumažėjo 10% – iki 69.329.
Taip pat bendrovė džiaugėsi susigrąžinusi skaitmeninės reklamos rinkos dalį. Pajamos iš reklamos, kurios sudaro didžiąją dalį „Meta“ verslo, pirmąjį ketvirtį šoktelėjo 27% ir pasiekė 35,64 mlrd. USD. Prie geresnių rezultatų prisidėjo ir organizaciniai pokyčiai – „Meta“ pertvarkė savo reklamos verslą, daugiausia dėmesio skirdama dirbtinio intelekto integravimui.
Trečiadienį „Meta“ taip pat nurodė, kad antrąjį ketvirtį tikisi 36,5–39 mlrd. USD pardavimų, kas reikštų 18% metinį augimą ir yra mažiau nei analitikų prognozuotas vidurkis (38,3 mlrd. USD).
Markas Zuckerbergas, „Meta“ generalinis direktorius, tvirtino, kad bendrovė ir toliau investuoja į mišriosios realybės technologijas ir tam skirtus akinius. Tačiau taip pat pažymėjo, kad didina investicijas į dirbtinį intelektą.
„Kai mūsų naujos dirbtinio intelekto paslaugos pasieks tam tikrą lygį, turėsime gerų rezultatų jas efektyviai monetizuoti“, – sakė M. Zuckerbergas.
Jis taip pat investuotojus patikino, kad įmonei geriau seksis atsisakyti nereikalingų projektų ir mažinti išsipūtusią veiklą, o tai esą padės „Meta“ tapti „stipresne ir veržlesne organizacija“.
Patronuojančioji „Facebook“ bendrovė nebepateikia ataskaitų apie dienos ir mėnesio aktyvius naudotojus. Dabar ji pateikia skaičių, kurį vadina „šeimos aktyviais žmonėmis per dieną“. Tai yra skaičius aktyvių vartotojų visose „Meta“ priklausančiose platformose. Šis skaičius 2024 m. kovo mėn. buvo 3,24 mlrd., t. y., 7% daugiau nei prieš metus.