„Techprizmė“. Ant stalo grįžta „TikTok“ draudimo galimybė

„Dėl „TikTok“ mes galime žmonėms iš viso pasaulio parodyti, iš kur atkeliauja jų maistas ir audiniai“, – JAV televizijose transliuojamoje reklamoje kalba Cody Archie ir Erika Archie, gyvulius centriniame Teksase auginantys ūkininkai.
Šių reklamų kampanija vadinasi „TikTok“ įkvepia gėrį“ (angl. TikTok Sparks Good) ir yra šio socialinio tinklo bandymas pozicionuoti save kaip teigiamų pokyčių kūrėją, taip į antrą planą nustumiant gausų neigiamos informacijos srautą. Ši informacija svyruoja nuo diskusijų apie tai, kad „TikTok“ besilankantys nepilnamečiai ten nėra tinkamai apsaugomi, iki kaltinimų esant įmantriu Kinijos žvalgybos įrankiu, skirtu amerikiečiams šnipinėti.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai