5 pagrindiniai veiksniai, pritraukiantys investuotojų dėmesį į startuolius
Šiame straipsnyje aptarsime penkis pagrindinius faktorius ir jų svarbą startuolių investicijų ekosistemoje.
Klientų pritraukimas
Pirmas ir svarbiausias dalykas yra trauka (angl. traction). Įprastai ji yra matuojama pardavimų ir mokančių klientų skaičiumi. Visgi trauka gali apimti ir kitus rodiklius, pavyzdžiui, užmegztus kontraktus su įmonėmis, susidomėjimą ar sėkmingus bandomuosius projektus. Kritiškai svarbi yra iš esmės bet kokia komercinė trauka, parodanti produkto tinkamumą rinkai ir klientų susidomėjimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai