2022-11-15 20:42

200 mlrd. USD industrija: kaip žaidimų studijos uždirba pinigus

„Wargaming“ žaidimo „World of Tanks“ kadras. Bendrovės nuotr.
„Wargaming“ žaidimo „World of Tanks“ kadras. Bendrovės nuotr.
Kompiuterinių žaidimų industrija per pastaruosius du dešimtmečius nuėjo ilgą kelią. Kadaise ji startavo nišinio užsiėmimo, į kurių mėgėjus, ypač jei jiems būdavo daugiau nei 30 m., buvo žvelgiama kaip į šiek tiek keistus.
  • Pasaulinė kompiuterinių ir mobiliųjų žaidimų industrija šiemet turėtų pasiekti 200 mlrd. USD pajamų.
  • Šis sektorius per porą dešimtmečių transformavosi neatpažįstamai.
  • Žaidimai nebėra pagrindinis pajamų šaltinis.
  • Kodėl mikrotransakcijos žaidėjų yra vertinamos prieštaringai.

Žiauresnių žaidimų kūrėjams nuolat tekdavo aiškintis, ar jų produktai nežadina agresijos jaunų žmonių galvose bei, tam tikrais atvejais, netgi pasąmoningai neskatina jų realiame gyvenime pakartoti tai, ką jie mato kompiuterio ekrane.

52795
130817
52791