Šunų dresavimo programėlės „Dogo“ kūrėjams – 3 mln. USD investicija

„Mūsų programėle yra pasinaudoję daugiau kaip 4 mln. pasaulio šunų savininkų, tačiau tai tik maža dalis potencialios rinkos. Vien JAV yra virš 60 mln. namų ūkių, kurie augina bent vieną šunį. Matome daug perspektyvų plėtrai“, – pranešime cituojamas Tadas Žiemys, vienas „Dogo“ įkūrėjų.
Lapkritį pasibaigusiame kapitalo pritraukimo etape į „Dogo“ investavo Baltijos šalyse veikiantis rizikos kapitalo fondas „Change Ventures“ kartu su Vokietijos rizikos kapitalo fondu „Monkfish“ ir Justu Janausku, buvusiu „Vinted“ vadovu.
Lėšų pritraukime dalyvavo ir ankstesni „Dogo“ investuotojai iš akceleratorių „Leap Ventures Studio“ (JAV) ir „Axel-Springer-Porsche“ (Vokietija).
Tai – antra „Dogo“ investicija. 2019 m. vykusio investicinio etapo metu „Dogo“ pritraukė 700.000 Eur.
„Dogo“ programėlė, kurią 2016 metais sukūrė T. Žiemys ir Rasa Gentvilaitė-Žiemienė, orientuota į jaunus šuniukus įsigijusius asmenis. Programėlė veikia prenumeratos principu ir supažindina žmones su dresavimo pagrindais, padeda išmokyti augintinius daugiau nei 100 triukų ir gudrybių, bendrauti su kitais šunimis ir t. t.
Pernai JAV technologijų bendrovė „Apple“ išrinko „Dogo“ tarp penkių labiausiai dėmesio vertų programėlių. „Dogo“ veikia daugiau nei 10 kalbų, turi daugiau nei 4 mln. atsisiuntimų, 200.000 aktyvių kasmėnesinių vartotojų.
Šiuo metu Kaune ir Berlyne biurus turinčią „Dogo“ komandą sudaro 20 žmonių, ją ketinama plėsti.