2017-10-05 19:44

„Eurokam“ pristato etikečių vertimo e.platformą

VŽ ekrano nuotr.
VŽ ekrano nuotr.
Užsienio gamintojams Lietuvoje atstovaujanti ir jų produkciją į šalies prekybos tinklus įvedanti UAB „Eurokam“ sukūrė maisto produktų ir gėrimų etikečių vertimo platformą.

Šią savaitę paleistoje „Cor­reling“ platformoje (Correling.com) siūloma nemokama etikečių kūrimo funkcija ir mokamos etikečių vertimo bei verifikavimo (patikrinimo pagal maisto ženklinimo įstatymus) paslaugos.

„20 metų darbo patirtis maisto prekybos srityje, kur nuolat susiduriama su ženklinimo ne­susipratimais, netiksliais ver­timais, taip klaidinamais var­totojais ir dėl to patiriamais nuos­toliais, išgrynino idėją, kaip spręsti šias problemas, – apie „Correling“ atsiradimą pa­sakoja Vaclovas Mališauskas, plat­­formos sumanytojas ir „Eu­ro­kam“ direktorius. Pono Mališausko patirtis maisto pramonėje išties gana plati. Per minėtus 20 metų jis dirbo tokiose įmonėse kaip „Bennet distributors“, „Vil­niaus duona“ „Coca-Cola“ ir „Lam­­bertz“ grupė.

52795
130817
52791