Augantys „GoPro“ nuostoliai sėja nerimą

JAV kompanijjos pardavimai per ketvirtį siekė 219 mln. USD, tai yra 19% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu pernai. Tuo tarpu nuostoliai siekė apie 110 mln. USD – 3,4% daugiau nei 2016 m. I ketv.
Investuotojai tokius rezultatus pasitiko rūškanais veidais. Bendrovės akcijos krito 1,5%, jų vertė pasiekė 8,81 USD už akciją.
Tuo tarpu Nickas Woodmanas, „GoPro“ vykdomasis direktorius, teigia, kad bendrovė yra efektyvesnė nei prieš pusmetį ir „dramatiškai mažina išlaidas nemažindama produkcijos kokybės“.
Bendrovė kovo mėnesį paskelbė, kad atleidžia 270 darbuotojų. Panašus pranešimas buvo ir lapkritį, kai „GoPro“ nusprendė atleisti 200 darbuotojų ir uždaryti savo pramoginio žiniasklaidos turinio verslus.
Be to, kompanija perkėlė savo programinės įrangos kūrėjų padalinius į pigesnes valstybes, pavyzdžiui, Rumuniją. Klientų aptarnavimas ir administravimo paslaugos buvo perkeltos į Filipinus. Taip pat pasikeitė bendrovės produktų įpakavimo ir siuntimo procesai, rašo „Venture Beat“.
Ponas Woodmanas sako, kad šie pokyčiai yra esminiai ir leis pasukti bendrovę pelno keliu. Pelningumo jis tikisi jau 2017 m. pabaigoje.
Rinkoje manoma, kad bendrovės pardavimus turėtų didinti nebent jos veiksmo kameros, bet ne bepiločiai orlaiviai ar 360 laipsnių galinčios filmuoti vaizdo kameros, kurios rinkoje turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.
Ponas Woodmanas teigia, kad 360 laipsnių vaizdo kameros „Fusion“ turėtų sudominti profesionalus, o ne plačiąją auditoriją. Pasak jo, „Karma“ bepiločiai orlaiviai pranoko bendrovės lūkesčius nepaisant sunkios pradžios, kai praėjusių metų pabaigoje jai teko atšaukti dalį produktų dėl techninių gedimų.