2025-08-19 15:30

„Labubu“ gamintojos pelnas išaugo 400%

Scanpix nuotr.
Scanpix nuotr.
Kinijos bendrovė „Pop Mart International Group Ltd.“ („Pop Mart“), tarp kitų žaislų gaminanti ir žymiąją lėlę „Labubu“, praneša, jog per šių metų pirmąjį pusmetį grynąjį pelną augino 396,5%, o pajamas – 204,4%.

„Bloomberg“ duomenimis, „Pop Mart“ šių metų pirmojo pusmečio pajamos siekia 1,652 mlrd. Eur, o grynasis pelnas – 544,483 mln. Eur. 

„Bloomberg“ aiškina, jog sėkmę lėmė tai, kad bendrovė sparčiai įgyvendina savo pasaulinės plėtros planą, pasitelkdama visame pasaulyje kilusią „Labubu“ maniją – pliušinį žaislą, tapusį popkultūros fenomenu. Įmonei sėkmingai pasiteisino ir tai, kad žaislai parduodami „aklųjų dėžučių“ principu. 

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791