„Labubu“ gamintojos pelnas išaugo 400%

„Bloomberg“ duomenimis, „Pop Mart“ šių metų pirmojo pusmečio pajamos siekia 1,652 mlrd. Eur, o grynasis pelnas – 544,483 mln. Eur.
„Bloomberg“ aiškina, jog sėkmę lėmė tai, kad bendrovė sparčiai įgyvendina savo pasaulinės plėtros planą, pasitelkdama visame pasaulyje kilusią „Labubu“ maniją – pliušinį žaislą, tapusį popkultūros fenomenu. Įmonei sėkmingai pasiteisino ir tai, kad žaislai parduodami „aklųjų dėžučių“ principu.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.