Nepatikrino kortelių naudotojo tapatybės, prarado per 100.000 Eur
- AB „Swedbank“ iš UAB „Švitė“ per teismus pareikalavo, kad klientė padengtų patirtus nuostolius, nors turizmo agentūra pati tapo sukčių auka.
- Teismo sprendimas aktualus įmonėms, kurios gauna mokėjimų kortelių duomenis.
- Precedentas rodo, kad bankai dėl patirtos apgaulės, jei nebuvo imtasi būtinų veiksmų apsisaugoti, prarastų pinigų negrąžina.
Teisininkai pažymi, kad šis teismo sprendimas aktualus įmonėms, kurios gauna mokėjimų kortelių duomenis. Juos būtina preciziškai tikrinti, antraip išaiškėjus apgaulei kyla rizika, kad patirsite nuostolių. Precedentas rodo, kad bankai dėl apgaulės prarastų pinigų negrąžina, jei klientas nesiėmė būtinų veiksmų apsisaugoti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai