Įžvalgos R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio direktoriaus (CEO) ir jo valdomos įmonės reputacijų. Viešojoje erdvėje itin matomi vadovai gali daryti teigiamą arba neigiamą poveikį bendrovės įvaizdžiui. Ir atvirkščiai – įmonės įvaizdis gali sukurti teigiamą arba neigiamą nuomonę apie jos CEO.
Įžvalgos R. Šapalas. Ko verslas gali pasimokyti iš didžiausių pasaulyje klientų duomenų vagysčių 2021 m. pradžioje Lietuvoje programišiai buvo kaip niekad aktyvūs. Pavogti ir viešai paskelbti „CityBee“, „Orakukas“, „Darni pora“, „Domenai.lt“, „Filmai.in“ klientų duomenys. Kaip teigia kibernetinio saugumo ekspertai, tokių išpuolių Lietuvoje ateity gali tik daugėti, kadangi kibernetinės atakos pasaulyje toli gražu nėra naujas dalykas.