Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
VW grupė pasimokė iš Kodiaq I klaidos ir jos nepakartojo Kodiaq II. Šį kartą jie sukūrė auto, kuris yra blogesnis už savo VW analogą Tayron, kai pirmoji karta buvo geresnė už tuometinį pirmtaką Tiguan. Nuo I kartos šis Kodiaq skiriasi ir tuom, kad dalis komplektacijos iš bazinės virto mokamais priedais. Be abejo PHEV 4x4 irgi nebus, nes kam tada pirkti Touareg…
Šita phev platforma tiesiog nėra pritaikyta 4x4 dėl to ir nebus. Sakau kaip ankstesnės kartos 1.4 phev superb turėtojas
Tai kad Tiguan niekad nebuvo Kodiaq dydžio, todėl Škoda ir atrodė geresnė. Nebent US rinkai skirtas Tiguan 7seater'is. Dabar išleido tokio paties dydžio VW modelį, todėl natūralu jis bus kažkuo geresnis nei brolis. Tokia filosofija. Auto tikrai neblogos, tik man niekaip nesuprantama dabartinė Škoda kainodara, kai pvz. SuperB tik prasideda nuo 45k. su 1.5 varikliu. Nebent atėjus į saloną iškart siūlo 20% nuolaidą...
Kas varuotoja šį auto, ar patenkinti?
Labai daug elektronikos problemų kurių Skoda servisas negali išspręsti nes pati Skoda sprendimo neturi, važinėju PHEV versija pusę metų vargui galo nematyti, servise buvau jau gal 5 kartus. Jei ne tai mašina puiki.
Teko apsispręsti senojo išparduodamo Q5 labui - pigesnis, tylesnis, ir premium. Nežinau ką tuo kodiaq sugundyti gali, kol yra Audi likučiai
Sugundyti gali tuo, kad kodiaq yra šviežus modelis, o q5 senstelėjęs nueinatis modelis, kuris neužilg bus pakeistas nauju. Aišku objektyviai mąstant, abu modelius reikia pabandyti.
Tai koks skirtumas at naudojantis q5, juk naujas q5 irgi maždaug nuo 38k prasideda. Tai keista Kia premium prekės ženklas tiek pat kainuoja kiek biudžetinių to paties koncerno. Aišku nežinau bazinės įrangos palyginimo, gal skodoje jos daugiau. Kitaip nesuprantu kianodaros
Šviežias modelis tai raudona lemputė atbaidyti - visada eina eilės atšaukimų, patobulinimų o kenčia vartotojas. Esu anksčiau tai patyręs. Geriausia išgydytas nuo visų ligų bebaigiantis karjerą ir todėl pigesnis modelis nei visai naujas. VW Tiguan irgi naujas panašus į Kodiaq ir bėdos panašios. Išbandžiau visus iš trijulės dėl šventos ramybės, na bet abejonių nekilo - tik AudiQ5 dyzelis. Su baku ramiai sulakstau į Varšuvą ir dar praktiškai ketvirtis lieka.
vairuoju audi ir teko kelis men oavazineti su skoda pakaitine. Tai zinokit nieko ten prasciau nei audi... nu tik pries panas pavaidint neis.. visa kita lb ok
Kodiaq geriau nebent didesne bagažine, bet sąskaita tylos jinai tokia yra.
Šis modelis turi labai daug elektronikos problemų, pastoviai meta asistentų klaidas, kažkas pakimba ar neveikia, Skoda programėlė veikia itin nestabiliai taip pat. Važinėju tokia mašina, bet jei reiktų dabar rinktis tikrai jos nesirinkčiau. Turėjau ankstesnės kartos Kodiaq, pravažiavau virš 100 t km, neturėjau jokių gedimų, dėl to pirkau ir naują, bet nusivyliau. Jei ne softo ir elektronikos problemos, mašina būtų puiki. Geros medžiagos, komplektacijos, tyli, talpi.
Su kuriuo varikliu?
Jokia čia gresmė. Antros kartos Kodiaq yra grynas "ligų" maišas. Nuolat kas nors neveikia, mirksi, cypsi ir tt. Vargšas Škoda servisas neturi jokių priemonių suvaldyti elektronikos ir softo problemas. Tad iš gero pirmtako, gavosi visiškas Frankenšteinas.