Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Perkant bet kokį EV reiktų būtinai palyginti su Model 3/Y. Supraskit kokį "gėrį" gaunate pvz Macan ir Model Y (2025 modelis) atveju (range, efektyvumas, patogumas, vairavimo malonumas, garso sistemos kokybė, softo kokybė, bagažo ir salono tūris, aptarnavimų ir gedimų r e t u m a s, garantijos trukmė ir sąlygos, ir t.t. pagal skonį), tada pažiūrėkit, kiek to gėrio tenka vienam kg automobilio svorio (inžinerijos proxy) ir atskirai - vienam sumokėtam eurui. Kalbant apie pirkimo kainą dar būtina įvertinti, kad Tesla yra "viskas įskaičiuota", maksimali komplektacija. Kad nesigautų oranges with apples palyginimas, prie Macan 82 000 reikia dar m i n i m u m 20 000 pridėti. Macan vs Model Y showdown rezultatas bus maždaug toks: 2x didesnė kaina už 1.5x prastesnių parametrų automobilį. Ir viskas fine, Macan bus puikus pirkinys, tik "informuotas" savininkas turėtų suprasti, kad 70% sumokėtos kainos bus už "duskit-pavidoliai-prestižą". :)
Aš Porsche net nelaikau kažkokiu prestižiniu automobiliu. Labai daug jų gatvėse, tai iš esmės sportcar'ų Toyota.
Dar sulyginkite Tesna su Bombardier. Čia visiškai skirtingų lygių mašinos. Tesla galite lyginti nebent su Toyota Prius.
Dar sulyginkite Tesna su Bombardier. Čia visiškai skirtingų lygių mašinos. Tesla galite lyginti nebent su Toyota Prius.
Nemanau. Ne su 911 lyginam. EV vs EV Macan daugiau punktų yra blogesnis už MY nei geresnis. Siūlau abejų test drive padaryti. Gal Macan dizainas geresnis, gal statusą parodo, bet tikrai nėra joks kitas lygis.
Man tokie palyginimai labai panašūs kaip iphone lyginti su Xiaomi, Festina laikrodžius su Breitling ( abu juk laiką rodo, o Festina dar ir datą, mėnulio fazę, mėnesį ) ar Harley davidson motociklus su Jawa ( abu juk nuveža iš taško A į tašką B ) vien tik pagal EUR/kg, EUR/inžinierijos sprendimus ir pan. Nieko prieš Xiaomi , Festina ar Jawa neturiu, nes abu segmentai turi savo pirkėją ir pirkimo logiką. Vienam nesvarbu, kad tavo automobilio salono apdaila padaryta iš išlydytų šampuno buteliukų plastiko, bagažinės uždarymo garsas ir kėbulo surinkimas/tarpai kaip pas žigulius, kitam tai labai svarbu. Todėl dažnai nėra labai tikslu palyginimą suvesti vien tik į EUR/kw, EUR/funkciją, EUR/parametras.
Nera jokio pateisinimo sitai kainai, lyginant su 2025 Model Y/3 . Gauni viska blogiau, ir dar susimoki uz salono filtro pakeitima kokius 500 eur, kas metus kaip aptarnavimo mokesti :)
Jus nelyginkit savo amerikonisko sudo su vokisku etalonu. Kai pavairuosit trasoj suprasit.
Ką čia vairuot trasoj? 2,5t sveriantį SUV? Tuos etalonus Porsche per užpakalį visiems lojaliems (aka neturintiems kur įmonių pinigų dėti) bruka. Pasižiūrėkit antrinę Taycan rinką ir pamatysit kas bus po metų-kitų su šitais Macan'ais.
Jus nelyginkit savo amerikonisko sudo su vokisku etalonu. Kai pavairuosit trasoj suprasit.
Jus nelyginkit savo amerikonisko sudo su vokisku etalonu. Kai pavairuosit trasoj suprasit.
Tai kokia kaina testuoto modelio ? 🤓
Lietuvoje „Macan 4“ elektromobilio kaina prasideda nuo 85 900 eurų, o „Macan Turbo“ – nuo 117 490 eurų.
Jaunimui agituojančiam už teSSla patarčiau perskaityti papildomas sąlygas smulkiu šriftu su žvaigždute. Pagal šiandienos realijas teSSlos teks įsigyti mažiausiai 2 vnt. - vieną sau, kitą - jus kasdien užgaulionačiam ir puldinėjančiam kontuzytam alkoholikui kaimynui Vovai is gretimo padjezdo, dėl taikos… Be to savo dukrą artimiausiu metu turėsite siusti dirbti į elitą už atlanto aptarnaujančią modelių agenturą, nes vertingų iškasenų neturite, o važinėti norite labiau su teSSla nei su moskvich… Maždaug trečdalis jūsų santaupų/pajamų naujam automobiliui atsirado vien tik dėl vokiečių malonės, be to jie dislokuos savo žmones jus saugoti, taigi įvertinus visas aplinkybes Porche visais atžvilgiais yra optimalus pasirinkimas…