2014-01-17 01:01

Europos mažmenininkų pardavimai – kuklesni, nei laukta

Europos mažmenininkai, susumavę kalėdinės prekybos rezultatus, liko rymoti prie neįspūdingų finansinių duomenų. Tarp nusivylusiųjų – Nyderlandų „Ahold“ ir Prancūzijos „Carrefour“.

„Ahold“ ketvirtadienį paskelbė apie labiau, nei prognozuota, mažėjusius ketvirtojo ketvirčio pardavimus. Mažėjo maisto prekių apyvarta Jungtinėse Valstijose, o Nyderlandų pirkėjai, nors parduotuvėse lankėsi taip pat dažnai, kaip anksčiau, pirko mažiau. „Ahold“ pardavimai spalį–gruodį, įvertinus valiutų svyravimų įtaką, sumažėjo 4,2%, iki 7,47 mlrd. EUR, skelbiama kompanijos pranešime. „Reuters“ apklausti analitikai prognozavo 7,76 mlrd. EUR ketvirčio pardavimus. Visų metų „Ahold“ pardavimai, įvertinus valiutų kursų įtaką, sumažėjo 0,2%, iki 32,6 mlrd. EUR.

„Ahold“ ketvirtadienį paskelbė reorganizuojanti savo verslą Europoje. Nebeliks „Ahold Europe“ padalinio, ir daugiau dėmesio bus skiriama „Albert Heijn“ prekybos tinklo plėtrai Nyderlanduose, Čekijoje ir Belgijoje, pranešime nurodo bendrovė. Be to, žadama supaprastinti visos grupės organizacinę struktūrą.

52795
130817
52791