2015-05-27 00:01

Gydymo įstaigoje reklama neerzina

Vartotojai labiau įsimena netradicinius sprendimus nei įprastą reklamą. Tarp palankiausiai vertinamų formų – reklama ant transporto priemonių, gydymo įstaigose ir degustacijos parduotuvėse.
Karolis Rimkus, „Media House“ Nestandartinių sprendimų skyriaus vadovas: „Tyrimas rodo, kad ekranai virš kasų prekybos centruose yra ne tokie pastebimi. Galbūt stovėdami prie kasų žmonės būna paskendę kitokiose mintyse.“ Vladimiro Ivanovo nuotr.

Netradicinių reklamos kanalų vertinimas
Labiau teigiamai Neutraliai Labiau neigiamai

Viešojo transporto apklijavimas Reklama sporto klubuose Ekranai virš parduotuvių kasų
Plakatai gydymo įstaigose Reklama pašto skyriuose Reklama į pašto dėžutes
Reklama degalinėse Grindų lipdukai prekybos centruose
Degustacijos parduotuvėse Reklama ant rankenų viešajame transporte
Prekių išstatymas parduotuvėse Reklama ant renginių bilietų
Reklama degalinėse

Šaltiniai: „Media House“, TNS LT Mažiausiai vartotojai pastebi reklamą virš maisto parduotuvių kasų ir lipdukus ant laukųjų durų, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ grupės įmonių ir TNS LT atliktas tyrimas.
52795
130817
52791