Plazma mirė, ateitis – tik diodams

Technologijų bendrovės varžosi, kuri greičiau leis klientams pasiūlyti pigius 4K raiškos televizorius, kurių gamybai naudojami OLED šviesos diodai. DINOS SERGIJENKO NUOTR.
**
Viačeslavas Sergejevas, Latvijos „LG Electronics“ rinkodaros vadovas: „Visos kompanijos dabar kalba apie OLED, bet kol kas neturi ką pasiūlyti pirkėjams.“
5,5 mlrd. USD
Tiek, skaičiuoja „Display Search“, 2015 m. verta OLED ekranų rinka (įskaičiuojant ir naudojamus mobiliuosiuose įrenginiuose). Bendrovė nuolatos tvirtino, kad nė vienas televizorius, kurio ekranas iš šviesos diodų (LED), neprilygsta spalvomis, kontrastingumu ir vaizdo gyliu jų gaminamiems plazminiams produktams. Plazminių televizorių „Panasonic“ kataloguose buvo įvairiausių, greta jų kompanija gamino ir keletą skirtingų televizorių linijų su LED šviesos diodų ekranais, tačiau jiems didelės reikšmės, kaip ir prioriteto siūlant pirkėjams, neteikė. Kompanijos atstovai tuomet aiškino, kad šie produktai gaminami tik dėl produkcijos įvairovės.
Visgi praėjusių metų pabaigoje „Panasonic“ paskelbė visiems laikams užverianti plazminių televizorių fabrikų duris ir oficialiai pranešė nutraukianti kadaise perspektyviausiais vadintų produktų gamybą. Paskutinis plazminių televizorių fabrikas darbą nutraukia kovo pabaigoje. Nustojami gaminti ne tik įprasti plazminiai televizoriai, bet ir interaktyvieji plazminiai ekranai, naudoti verslui.
„Tai lėmė spartūs ir kardinalūs pokyčiai rinkoje bei nuolatinis plazminių ekranų poreikio mažėjimas“, – aiškina „Panasonic“ atstovai.
Surengusi tradicinę konvenciją žurnalistams, partneriams ir pardavėjams Amsterdame, Olandijoje, kompanija plazminius televizorius rodė tik norėdama įtikinti, kad bendrovei pavyko pagaminti televizorius su šviesos diodų ekranais, kurie yra geresni nei plazminiai. Kartu su šiais gaminiais „Panasonic
“ pristatė ir „Ultra HD“ arba vadinamąja 4K raiška gebančius transliuoti vaizdą įrenginius – jie, anot „Panasonic“, taip pat yra ateitis.
„Neužtenka vien didelės raiškos, turi būti gera vaizdo kokybė, o spalvos – vienas iš svarbiausių parametrų“, – aiškina Joelis Silveris, „Image Science Foundation“ vadovas.
„Panasonic“ konvencijoje jo žodžius stropiai įrodinėjo asistentai, kviečiantys žiūrovus į užtemdytą kambarį ir prašantys atspėti, kuris iš trijų greta pakabintų televizorių yra naujasis LED. Skirtumo, tarp „Panasonic“ plazminio televizoriaus perduodamų spalvų ir to, ką rodo naujieji LED gaminiai, nebėra. Greta kabantis vienas LED ekranų blankiomis ir prislopintomis spalvomis liudijo, kaip per kelis mėnesius patobulėjo „Panasonic“ LED gaminių transliuojamo vaizdo kokybė.
Ateitis dar brangi
Technologijų milžinė „LG Electronics“ sakosi apie plazminius televizorius pamiršusi gana seniai, kaip ir daugelis kitų bendrovių. Dabar visas jėgas kompanija sutelkusi į OLED televizorių gamybą. Pastarieji leidžia transliuoti geresnę vaizdo kokybę ir „tikresnes“ spalvas.
„Prekiauti OLED televizoriais pradėjome pernai. Kol kas tai brangi technologija ir pagaminti tokį televizorių gerokai sunkiau nei LED, – aiškina Viačeslavas Sergejevas, Latvijos „LG Electronics“ rinkodaros vadovas. – Visos kompanijos dabar kalba apie OLED, bet kol kas neturi ką pasiūlyti pirkėjams.“
Ponas Sergejevas skaičiuoja, kad 137 cm įstrižainės ekraną turintis OLED televizorius dabar kainuoja 6.000 EUR. Kaina gerokai didesnė nei tokio paties dydžio LED televizoriaus, todėl prognozuoti, kada naujos technologijos televizoriai išpopuliarės ir atpigs, jis nesiryžta, tačiau neabejoja, kad ilgainiui visos technologijų gamintojos dažniausiai siūlys būtent tokius televizorius. Pašnekovas neabejoja ir dėl to, kad šiandien dar gana atsargiai perkami 4K raiškos televizoriai ilgainiui atsiras kiekvienuose namuose.
„Perkantis tokį televizorių gali žinoti, kad jau turi ateitį“, – lakoniškai vertina p. Sergejevas.
Tarptautinė tyrimų bendrovė „Display Search“ skaičiuoja, kad OLED ekranų rinka, kurios vertė 2008 m. buvo vos 0,8 mlrd. USD, 2015 m. sieks 5,5 mlrd. USD ir prie tokio augimo neabejotinai prisidės televizoriai.
**
Viačeslavas Sergejevas, Latvijos „LG Electronics“ rinkodaros vadovas: „Visos kompanijos dabar kalba apie OLED, bet kol kas neturi ką pasiūlyti pirkėjams.“
5,5 mlrd. USD
Tiek, skaičiuoja „Display Search“, 2015 m. verta OLED ekranų rinka (įskaičiuojant ir naudojamus mobiliuosiuose įrenginiuose). Bendrovė nuolatos tvirtino, kad nė vienas televizorius, kurio ekranas iš šviesos diodų (LED), neprilygsta spalvomis, kontrastingumu ir vaizdo gyliu jų gaminamiems plazminiams produktams. Plazminių televizorių „Panasonic“ kataloguose buvo įvairiausių, greta jų kompanija gamino ir keletą skirtingų televizorių linijų su LED šviesos diodų ekranais, tačiau jiems didelės reikšmės, kaip ir prioriteto siūlant pirkėjams, neteikė. Kompanijos atstovai tuomet aiškino, kad šie produktai gaminami tik dėl produkcijos įvairovės.
Visgi praėjusių metų pabaigoje „Panasonic“ paskelbė visiems laikams užverianti plazminių televizorių fabrikų duris ir oficialiai pranešė nutraukianti kadaise perspektyviausiais vadintų produktų gamybą. Paskutinis plazminių televizorių fabrikas darbą nutraukia kovo pabaigoje. Nustojami gaminti ne tik įprasti plazminiai televizoriai, bet ir interaktyvieji plazminiai ekranai, naudoti verslui.
„Tai lėmė spartūs ir kardinalūs pokyčiai rinkoje bei nuolatinis plazminių ekranų poreikio mažėjimas“, – aiškina „Panasonic“ atstovai.
Surengusi tradicinę konvenciją žurnalistams, partneriams ir pardavėjams Amsterdame, Olandijoje, kompanija plazminius televizorius rodė tik norėdama įtikinti, kad bendrovei pavyko pagaminti televizorius su šviesos diodų ekranais, kurie yra geresni nei plazminiai. Kartu su šiais gaminiais „Panasonic
“ pristatė ir „Ultra HD“ arba vadinamąja 4K raiška gebančius transliuoti vaizdą įrenginius – jie, anot „Panasonic“, taip pat yra ateitis.
„Neužtenka vien didelės raiškos, turi būti gera vaizdo kokybė, o spalvos – vienas iš svarbiausių parametrų“, – aiškina Joelis Silveris, „Image Science Foundation“ vadovas.
„Panasonic“ konvencijoje jo žodžius stropiai įrodinėjo asistentai, kviečiantys žiūrovus į užtemdytą kambarį ir prašantys atspėti, kuris iš trijų greta pakabintų televizorių yra naujasis LED. Skirtumo, tarp „Panasonic“ plazminio televizoriaus perduodamų spalvų ir to, ką rodo naujieji LED gaminiai, nebėra. Greta kabantis vienas LED ekranų blankiomis ir prislopintomis spalvomis liudijo, kaip per kelis mėnesius patobulėjo „Panasonic“ LED gaminių transliuojamo vaizdo kokybė.
Ateitis dar brangi
Technologijų milžinė „LG Electronics“ sakosi apie plazminius televizorius pamiršusi gana seniai, kaip ir daugelis kitų bendrovių. Dabar visas jėgas kompanija sutelkusi į OLED televizorių gamybą. Pastarieji leidžia transliuoti geresnę vaizdo kokybę ir „tikresnes“ spalvas.
„Prekiauti OLED televizoriais pradėjome pernai. Kol kas tai brangi technologija ir pagaminti tokį televizorių gerokai sunkiau nei LED, – aiškina Viačeslavas Sergejevas, Latvijos „LG Electronics“ rinkodaros vadovas. – Visos kompanijos dabar kalba apie OLED, bet kol kas neturi ką pasiūlyti pirkėjams.“
Ponas Sergejevas skaičiuoja, kad 137 cm įstrižainės ekraną turintis OLED televizorius dabar kainuoja 6.000 EUR. Kaina gerokai didesnė nei tokio paties dydžio LED televizoriaus, todėl prognozuoti, kada naujos technologijos televizoriai išpopuliarės ir atpigs, jis nesiryžta, tačiau neabejoja, kad ilgainiui visos technologijų gamintojos dažniausiai siūlys būtent tokius televizorius. Pašnekovas neabejoja ir dėl to, kad šiandien dar gana atsargiai perkami 4K raiškos televizoriai ilgainiui atsiras kiekvienuose namuose.
„Perkantis tokį televizorių gali žinoti, kad jau turi ateitį“, – lakoniškai vertina p. Sergejevas.
Tarptautinė tyrimų bendrovė „Display Search“ skaičiuoja, kad OLED ekranų rinka, kurios vertė 2008 m. buvo vos 0,8 mlrd. USD, 2015 m. sieks 5,5 mlrd. USD ir prie tokio augimo neabejotinai prisidės televizoriai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai