Turkišką kebabą siūlo ragauti kitaip
Net nedidelės įmonės klientų sąrašą gali sudaryti stambūs prekybos tinklai. Svarbiausia turėti įdomų produktą, dar geriau – tokį, kokio neturi niekas kitas: nacionaliniai patiekalai ir gardėsiai gali sudominti tiek pro šalį skubantį praeivį, tiek didmenos prekybininką.
„Mūsų klientai yra „Maxima“, „Iki“, „Prisma“, „Vynoteka“, „Solo“. Tačiau ne mažiau svarbūs ir pavieniai pirkėjai – žmonės, užsukantys į mūsų krautuvėlę-barą nusipirkti turkiškų saldumynų, suvalgyti bandelės, iškeptos pagal turkišką receptą, ar išgerti arbatos“, – pasakoja Ali Kilikli, sostinės UAB „Frutlita“ direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai