Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2015-06-02 00:01

Turkišką kebabą siūlo ragauti kitaip

Ali Kilikli, UAB „Frutlita“ direktorius: „Pardavimų svyravimų išvengti nepavyksta, nes, pabrangus turkiškiems vaisiams ir daržovėms, visi metasi prie ispaniškų. O aš nesimėtau, nes kitaip prarasčiau išskirtinumą.“
Ali Kilikli, UAB „Frutlita“ direktorius: „Pardavimų svyravimų išvengti nepavyksta, nes, pabrangus turkiškiems vaisiams ir daržovėms, visi metasi prie ispaniškų. O aš nesimėtau, nes kitaip prarasčiau išskirtinumą.“

Net nedidelės įmonės klientų sąrašą gali sudaryti stambūs prekybos tinklai. Svarbiausia turėti įdomų produktą, dar geriau – tokį, kokio neturi niekas kitas: nacionaliniai patiekalai ir gardėsiai gali sudominti tiek pro šalį skubantį praeivį, tiek didmenos prekybininką.

„Mūsų klientai yra „Maxima“, „Iki“, „Prisma“, „Vynoteka“, „Solo“. Tačiau ne mažiau svarbūs ir pavieniai pirkėjai – žmonės, užsukantys į mūsų krautuvėlę-barą nusipirkti turkiškų saldumynų, suvalgyti bandelės, iškeptos pagal turkišką receptą, ar išgerti arbatos“, – pasakoja Ali Kilikli, sostinės UAB „Frutlita“ direktorius.

52795
130817
52791