2014-09-16 03:01

Tarp pilietiškumo ir verslo intereso

Lietuvos įmonių požiūris į reklamą prorusiškuose kanaluose skiriasi. Kai kurie stambūs reklamdaviai skelbia šiemet apskritai nutraukę reklamą juose, vis dėlto dalis žinomų įmonių ir toliau naudoja rusiškus kanalus savo prekėms ar paslaugoms reklamuoti, mat per šiuos kanalus gali pasiekti tam tikras gyventojų grupes, pvz., kitakalbius.

„Nė viename iš rusiškų kanalų mūsų reklamos nėra“, – lakonišku komentaru apsiriboja Andrius Baranauskas, didžiausios reklamdavės Lietuvoje – mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ – korporacinės komunikacijos direktorius.

Mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ skelbia, kad rusiškuose kanaluose nebesireklamuoja nuo rugpjūčio pradžios. „Įmonės vadovų ir darbuotojų pilietinė pozicija lėmė, kad Lietuvos ir kitų šalių atžvilgiu propagandiniame kare dalyvaujančiuose žiniasklaidos kanaluose neturi būti mūsų įmonės užsakomos reklamos“, – tokio sprendimo priežastis dėsto Žana Jakevičienė, UAB „Bitė Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė.

52795
130817
52791