Tarp pilietiškumo ir verslo intereso
„Nė viename iš rusiškų kanalų mūsų reklamos nėra“, – lakonišku komentaru apsiriboja Andrius Baranauskas, didžiausios reklamdavės Lietuvoje – mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ – korporacinės komunikacijos direktorius.
Mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ skelbia, kad rusiškuose kanaluose nebesireklamuoja nuo rugpjūčio pradžios. „Įmonės vadovų ir darbuotojų pilietinė pozicija lėmė, kad Lietuvos ir kitų šalių atžvilgiu propagandiniame kare dalyvaujančiuose žiniasklaidos kanaluose neturi būti mūsų įmonės užsakomos reklamos“, – tokio sprendimo priežastis dėsto Žana Jakevičienė, UAB „Bitė Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai