2014-08-21 00:01

„Utenos trikotažas": pardavimai susitraukė 16%

Didžiausio Baltijos šalyse trikotažo gamintojo „Utenos trikotažo“ pardavimai traukiasi, tačiau įmonė teigia, kad įmonė tą ir buvo numačiusi ir turi naują veiklos strategiją.

Bendrovės pardavimai pirmąjį 2014 metų  pusmetį sudarė 23,7 mln. Lt ir buvo 16,1% mažesni, palyginti su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

Konsoliduoti ,,Utenos trikotažo“ grupės pardavimai pirmąjį 2014 metų pusmetį sudarė 30,7 mln. Lt ir buvo 9,3% mažesni, palyginti su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

AB „Utenos trikotažas“ pardavimai antrąjį 2014 m. ketvirtį sudarė 11,9 mln. Lt ir buvo 12,1% mažesni, palyginti su tuo pačiu 2013 metų laikotarpiu.

Konsoliduoti ,,Utenos trikotažo“ grupės pardavimai antrąjį 2014 m. ketvirtį sudarė 15,6 mln. Lt ir buvo 4,2% mažesni, palyginti su tuo pačiu 2013 m. laikotarpiu.

„Įgyvendindami bendrovės strategiją ir atsisakę dalies užsakymų, orientuodamiesi į inovatyvių medžiagų kūrimą bei pelningesnius kontraktus, numatėme, kad bendrovės pardavimai šių metų pirmoje pusėje, lyginant su praėjusiais metais, bus mažesni. Tačiau naujoji strategija leidžia įmonei užtikrinti aukštesnį veiklos pelningumą“, - pranešime spaudai sako AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius Gintautas Bareika.

Pasak jo, įmonė įsitvirtino naujose rinkose ir pradėjo bendradarbiavimą su naujais užsakovais.

"Buvo peržiūrėta visa bendrovės strategija, pradėti kurti bei gaminti aukštesnės pridėtinės vertės produktai,  sukurtas naujas nuosavas prekės ženklas „About“, kuriuo siekiama įsitvirtinti užsienio rinkose“, - sako p. Bareika.

„Bendrovės strateginė ašis yra išskirtiniai produktai ir inovacijos, kuri, tikime, užtikrins ilgalaikį įmonės veiklos pelningumą. Eliminavus sukauptus nuostolius ir sumažinus įstatinį kapitalą, ateityje - įmonei dirbant pelningai - atsirastų galimybė akcininkams vėl pradėti mokėti dividendus. Priešingu atveju, bendrovės ateities pelnas pirmiausia turėtų būti skirtas balanse susikaupusiems nuostoliams dengti“, - sako AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius p. Bareika.

Didžiausias Baltijos šalyse trikotažo gamintojas AB „Utenos trikotažas“ priklauso koncernui SBA. Koncernas SBA yra strateginis investuotojas, valdantis vieną didžiausių verslo grupių Lietuvoje. Ją sudaro 26 įmonės, veikiančios mūsų šalyje ir užsienyje. Pagrindinės SBA veiklos sritys - baldų ir lengvosios pramonės gamyba bei mažmeninė baldų prekyba.

52795
130817
52791