2014-08-20 03:01

„KG Group“: augino greitai paruošiami makaronai

Tautvydas Barštys, AB "KG Group" valdybos pirmininkas.
Tautvydas Barštys, AB "KG Group" valdybos pirmininkas.
Per pirmąjį šių metų pusmetį įmonių grupės „KG Group“ pardavimo pajamos išaugo 4,8% palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Sparčiausiai augo greitai paruošiamų makaronų, šviežios atvėsintos vištienos ir žaliavų pardavimai, praneša bendrovė

Konsoliduotais duomenimis bendra įmonių grupės „KG Group“, kurią sudaro AB „Kauno Grūdai“, AB Vilniaus paukštynas ir AB Kaišiadorių paukštynas, apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį siekė 713,7 mln. Lt, tai yra 4,8% daugiau nei pernai, kai apyvarta siekė 680,4 mln. Lt.

Pasak bendrovės, pirmąjį šių metų pusmetį augo visų įmonių grupės verslų pardavimo apimtys. Vietinėje rinkoje didėjo produktų su pridėtine verte pardavimai: iš grūdų pagamintų produktų, novatoriškų vištienos produktų bei greitai paruošiamų makaronų. Pradėta gaminti ir greitai paruošiamų košių linija „Activus“.

„2012–2013 m. investavome į gamybos modernizaciją ir novatoriškas technologijas, o šiais metais jau didiname naujų produktų pardavimus tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose. Lietuvoje pagaminti produktai pasiekia pačius tolimiausius kraštus: „Kauno Grūdų” gaminami produktai eksportuojami į Tailandą, Singapūrą, Džibutį ir kitas šalis, o lietuviška vištiena – į Vietnamą, Honkongą, Grenlandiją, Polinezijos salas“, – pranešime cituojamas Tautvydas Barštys, įmonių grupės vadovas.

Eksportą augino stambieji

Grupės eksportas sudaro 36% visų įmonių grupės pajamų, per šešis mėnesius jis siekė 254,6 mln. Lt. Ypač augo greitai paruošiamų makaronų, naminiams gyvūnams skirtų produktų eksportas bei „KG Group“ paukštynų gaminamos šviežios atvėsintos vištienos eksportas, teigiama pranešime.

Greitai paruošiamų makaronų pardavimo pajamos pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 77%, o eksportas – 95%. Pasak p. Barščio, tai lėmė naujos sutartys su stambiais tarptautiniais klientais, tokiais kaip „Coop trading“.

Eksporto augimą lėmė ir azijietiškų skonių greitai paruošiamų makaronų linijos su nuosavu prekės ženklu „Sun Yan“ sukūrimas, vystymas ir pardavimai.

„Šio prekės ženklo greitai paruošiamais makaronais prekiaujame Skandinavijos, Vakarų bei Vidurio Europos šalių didžiuosiuose prekybos tinkluose. Vis daugiau pirkėjų iš skirtingų šalių atranda šį Lietuvoje sukurtą produktą, o mūsų planuose – šių produktų pardavimų plėtra net ir Azijos šalių rinkose“, – sako p. Barštys.

Egzotiškos šalys

„KG Group“ paukštininkystėje pirmąjį šių metų pusmetį ženkliai išaugo šviežios atvėsintos (nešaldytos) vištienos eksportas, vietinėje rinkoje – produktų su pridėtine verte pardavimai.

„2013 m. pradėtas šviežios atvėsintos vištienos eksportas į Vakarų Europos bei Skandinavijos šalis dar labiau išaugo šiais metais. Be to, šiais metais plečiame ir termiškai apdorotų vištienos gaminių eksportą užsienio rinkose, antai vištienos dešreles eksportuojame į Prancūzijos salas (Gvadelupos, Martinikos ir kt.) bei Tadžikistaną“, – dėsto p. Barštys.

Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynai tiekia vištieną į pasaulinį greito aptarnavimo restoranų tinklą KFC („Kentucky Fried Chicken“), į kurį vištienos kiekiai šiais metais išaugo tris kartus. Vilniaus paukštynas tiekimą į šį tinklą pradėjo 2013 m. rugsėjį, Kaišiadorių paukštynas – šių metų gegužę.

„Kauno Grūdų“ naminiams gyvūnams skirtų produktų apyvarta per pirmąjį pusmetį išaugo 28%, o eksportas – 62%.  Išaugo ir žaliavų verslo pardavimai – 65%, eksportas – 44%. Pasak bendrovės, tai lėmė pardavimai Baltijos šalyse, kaimyninėje Lenkijoje, Rusijoje.

Kiti „Kauno Grūdų“ verslai išliko tame pačiame lygyje kaip pernai.

Apžvelgdamas antrojo pusmečio planus, p. Barštys teigia, jog planuojama išlaikyti stabilų augimo tempą. Tačiau kai kurių produktų pardavimai priklausys ir nuo rinkos situacijos bei eksporto pokyčių dėl situacijos su Rusija, be to, kol dar nesibaigė grūdų supirkimo sezonas, taip pat sunku prognozuoti ir jo rezultatus.

52795
130817
52791