Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2014-03-24 01:01

Elektroninio pašto parašas – į ką atkreipti dėmesį

Verslininkai darbo reikalais su partneriais, tiekėjais, užsakovais bendrauja elektroniniu paštu. Nors elektroninėje erdvėje bendravimas yra kiek laisvesnis nei akis į akį, vis dėlto ir čia egzistuoja tam tikros taisyklės. Viena jų – tinkamai sukurtas elektroninio pašto parašas. Štai keli patarimai, kuriuos vertėtų pritaikyti praktiškai.

Logotipas. Įmonės skiria daug laiko ir pinigų logotipui kurti, tačiau ne visos bendrovės geba logotipą naudoti būtent ten, kur derėtų. Taigi visi bendrovės darbuotojai, siunčiantys laiškus darbiniu paštu, savo elektroniniame paraše būtinai turi įkomponuoti ir įmonės logotipą.

Technologijos. Kurdami elektroninio pašto parašą atkreipti dėmesį, kaip parašas atsivaizduoja ne tik kompiuterio ekrane, bet ir mobiliajame telefone. Juk darbo dieną dažnas verslininkas darbinį paštą tikrina mobiliuosiuose įrenginiuose, rašo „smallbusiness.yahoo.com“. Taigi svarbu įsitikinti, kad tiek kompiuteryje, tiek mobiliajame telefone elektroninio pašto parašas veikia ir atrodo tinkamai.

Rekvizitai. Elektroninio laiško parašo esmė – pateikti visus siuntėjo duomenis vienoje vietoje. Taigi elektroninio laiško paraše privaloma pateikti šiuos duomenis: siuntėjo vardą ir pavardę, pareigas, įmonės pavadinimą, biuro adresą, telefono numerį, įmonės logotipą. Jei bendrovė turi savo paskyrą socialiniuose tinkluose – vertėtų pateikti ir paskyros nuorodą. Taip pat jei siuntėjas naudojasi skaipu darbo reikalais, į elektroninio pašto parašo rekvizitus galima įrašyti ir šiuos duomenis.

52795
130817
52791