„PakMarkas“: apyvartą augino inovacijos

Pasak bendrovės vadovo, stabilų įmonės augimą lemia gamyboje diegiamos inovacijos.
„Pakavimo rinka – labai dinamiška: greitai keičiasi ir mados, ir vartotojų lūkesčiai. Norėdami išsiskirti, gamintojai stengiasi išnaudoti visas įmanomas technologines galimybes – nuo spausdinimo technikų, originalių, nestandartinių ir kokybiškų pakuočių iki aplinkai draugiškų sprendimų“, – teigia Virginijus Gumbaragis bendrovės generalinis direktorius.
„PakMarkas“ 2012 – 2013 m. investavo per 6,9 mln. Lt į lipnių etikečių spausdinimo įrangos atnaujinimą bei automatizuotą gamybos planavimą. Pasak vadovo, dabar įmonė gali pasiūlyti daugiau originalių dizaino sprendimų prabangių gėrimų ir stilingų kosmetikos produktų pakuotėms. Paskutinė įmonės naujovė – dvisluoksnė etiketė, kuri talpina tris kartus daugiau informacijos už tradicinę.
Iš lipnių ir apsitraukiančių etikečių spausdinimo „PakMarkas“ uždirbo 55% pajamų. Šios produkcijos pardavimai vidaus rinkoje 2013 m. augo 35%.
Kitos veiklos įmonės apyvartą augino kukliau. Pakavimo įrangos gamybos pajamos išliko stabilios, o pavarų ir automatizacijos elementų prekybos – augo 10%.
„PakMarkas“ prekiauja „Motovario”, „Siemens”, „Cantoni”, „Rexnord” ir kitų gamintojų varikliais, reduktoriais, movomis, dažnio keitikliais. Pagrindiniai įmonės klientai – įrangą gaminančios bei eksploatuojančios įvairių šakų pramonės įmonės.
2013 m. „PakMarkas“ eksportavo produkcijos už 22,3 mln. Lt. Pagrindinė eksportuojama produkcija – lipnios ir apsitraukiančios etiketės, eksporto rinkos – Latvija, Lenkija, Baltarusija, Ukraina.
„PakMarkas“ yra įsteigęs antrinę įmonę Latvijoje SIA „PakMarkas“. Jos apyvarta pernai augo 8% ir buvo per 13 mln. Lt.
Šiais metais „PakMarkas“ planuoja toliau investuoti į etikečių gamybos įrangą