„Teo“: fiksuotas ryšys jau sudaro mažiau nei 40% pajamų

Liepos–rugsėjo mėnesiais „Teo LT“ grupė gavo 171 mln. Lt konsoliduotų pajamų, 5,8% mažiau, nei pernai tuo pat metu, neaudituotus duomenis per biržą pranešė bendrovė. Palyginti, antrąjį šių metų ketvirtį pajamos mažėjo 2,3%, pirmąjį – 7,2%. 9 mėnesių pajamos siekė 514 mln. Lt ir buvo 5,1% mažesnės, nei prieš metus, kai jos sudarė 542 mln. Lt.
„Teo LT“ konsoliduotas grynasis pelnas liepą–rugsėjį buvo 36 mln. Lt, 16,3% mažesnis, nei prieš metus. Antrąjį ketvirtį grupės pelnas mažėjo 14,4%, pirmąjį – 17,1%. Per 9 mėnesius „Teo LT“ uždirbo 99 mln. Lt grynojo pelno – 15,9% mažiau, nei prieš metus, kai jis siekė 118 mln. Lt.
Sumažino sąnaudas
Bendrovė skelbia, kad, atmetus vienkartines išlaidas, jai pavyko išlaikyti pelningumą – bendrovės EBITDA marža sausį–rugsėjį siekė 42,6%, o prieš metus ji buvo 42,9%. Su vienkartinėmis išlaidomis EBITDA marža per metus sumažėjo nuo 42% iki 39,8%.
Nuo birželio pasikeitė bendrovės struktūra, kurią sudaro du pagrindiniai padaliniai – privačių ir verslo klientų. „Teo LT“ tikisi, kad tai pagerins „galimybes greičiau reaguoti į klientų poreikius ir kurti paprastai naudojamas paslaugas ir sprendimus“, nurodoma pranešime investuotojams.
Nauja organizacijos struktūra lėmė tai, kad, nepaisant vienkartinių išeitinių išmokų, devynių mėnesių bendros veiklos sąnaudos buvo 1,4% mažesnės nei prieš metus. Neįskaičiavus vienkartinių išlaidų, sąnaudos sumažėjo 4,6%.
Balsas praranda svorį
Per trečiąjį ketvirtį pajamos iš interneto ir TV paslaugų toliau didėjo atitinkamai 3,1% ir 3%, liepą–rugsėjį rekordiškai didėjo pajamos iš įrangos pardavimo. VŽ rašė, kad tokius rezultataus lėmė namų įrangos e. parduotuvė. Duomenų perdavimo paslaugos mažėjo 8,5%, IT paslaugos – 3,2%.
Balso telefonijos pajamos liepą–rugsėjį mažėjo 11,3% ir, matuojant visus tris ketvirčius, sudarė 39,8% visų bendrovės pajamų. Palyginti, per pirmąjį pusmetį šis skaičius siekė 40,4%.
„Sėkmingai užbaigėme ketvirtį, kurį bendrovė dirbo su įgyvendinta naująja struktūra bei vasaros pabaigoje baigta formuoti vadovų komanda. Šis laikotarpis pasižymėjo sparčiu televizijos ir interneto paslaugų klientų skaičiaus augimu, didėjo ir užimamų rinkų dalis. Rugsėjį augo ir bendras TEO klientų skaičius, ir bendrovės pajamos“, – įmonės reultatus pranešime spaudai komentuoja Kęstutis Šliužas, „Teo LT“ generalinis direktorius. Jis taip pat pažymi, kad pajamos iš verslo klientams teikiamų IT paslaugų šį ketvirtį pirmą kartą viršijo pajamas iš jiems teikiamų balso telefonijos paslaugų.
„Tai pirmieji svarbūs pokyčių bendrovėje rezultatai“, – sako p. Šliužas.
Per 9 mėnesius investicijoms „Teo LT“ skyrė 62 mln. Lt. Daugiausia ji investavo į šviesolaidinės prieigos tinklus – 56 mln. Lt, informacinėms sistemoms plėtoti skirti beveik 4 mln. Lt.